לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  black glory

בן: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011


אני לא מאמין שהמצב שלי עד כדי כך גרוע.

נכשלתי בכול המבחנים,עוד חשבתי שהלך לי בסדר..

אני בכלל לא בטוח שאני רוצה לעבור לשם.

זה ללמוד כול יום עד 4 ועוד אני רוצה להיות מדריך שנה הבאה.

מה אני עושה עכשיו?

אני יהיה חייב ללמוד בקיץ ולהשלים המון

ושנה הבאה בטוח שיהיה לי ממש קשה.

נכתב על ידי black glory , 17/7/2011 14:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כן,אני מודה שזה מעצבן אותי שחברים שלי טובים שלי ממקומות שונים נהיים חברים טובים גם.

אני לא יודע למה כל כך קשה לי עם זה.

ולמה זה גורם לקנאה.

אני אוהב את זה שהם חברים שלי ושאנחנו הרבה ביחד

ואני מפחד שזה יתפרק או משהו כזה.

 

 

נכתב על ידי black glory , 12/7/2011 21:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני חייב להפסיק לרחם על עצמי.

זה לא שבאמת רע לי.

הבית החברים הכול בסדר,אפילו יותר מזה.

אני כול היום בבית ולא מפסיק לאכול

יש לי מחר מבחן קבלה ובמפתיע אני ממש לא בלחץ,

העיקר לעבור את זה.

אני מקווה שחצי שעה שלמדתי היום תספיק..

 

כבר התרגלתי לשגרה של החופש

לא התחלתי לעשות את מה שתכננתי 

ואני בעיקר לא עושה כלום עכשיו.

יעברו המבחנים ואז אני אוכל לעשות משהו עם עצמי.אני מקווה

נכתב על ידי black glory , 11/7/2011 22:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לblack glory אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על black glory ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)