לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


החיים שלי.. עצוב,שמח ,בוקר ,לילה, חיים ומה שביניהם..

כינוי:  _noa_

בת: 30

ICQ: 616539812 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

עצוב ועצוב..


אוף, אני עכשיו מסתכלת בתמונות של בנות מהשכבה הקודמת שלי, (אני כבר לא איתם בביהס) והן נראות לי כ'כ שמחות, כ'כ מאושרות, אני לא בדיוק יודעת האם הן שמחות רק בתמונה, או שבחיים הרגילים הן גם שמחות..

אני מוצאת את עצמי כמה וכמה פעמים יושבת מול הפייסבוק, מסתכלת בתמונות ופשוט רוצה להיכנס לתוך אותה התמונה, להיכנס אליה ולעולם לא לצאת ממנה, לא לצאת ממנה אל החיים האמיתיים, החיים שלי..

אני מאוד לחוצה וכלום כבר לא חשוב, אני מרגישה שאני נמסה והכל יחד איתי, אני מרגישה שאין לי מקום בעולם, שהעולם לא רוצה אותי,

ואמא מעצבנת כ'כ, היא רודפת אחריי :" אכלת?" "תאכלי" שתסתום כבר!!!! אני לא יכולה איתה !

זהו,בימים האחרונים ירד לי עוד המצב רוח,

ותגידו, גם אתם תמיד מתגעגעים לעבר, או שזו רק אני?!

 

 

נכתב על ידי _noa_ , 10/7/2011 18:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לילה, מחשבות..


היום היה יום די רגיל, לא משהו מיוחד,סתם שיעמום, אבל אני הכי אוהבת בכל יום-את הלילה, הרגעים שבהם הכל שקט, הרגעים שבהם אני לבד..(משהו שכתבתי:)

 

 

 

 האופק רחוק , והרחוק הוא קרוב

ואני פה לבד, מנסה לא לדאוג

והחושך סוגר עלי מעל העולם

ואני פה לבד, מכוסה בדם.

 

השנייה שעכשיו ברגע עברה

והמחר שיהיה כבר היה.

אסתכל אחור ואביט בשתי עינייך

שדומעות כמו אז, שנשטפו שתי עינייך.

 

בגשם הראשון , כשהיית אז ילדה

ששאלת את אביך: "למה כ'כ רע? "

ולך הוא ענה בחיוך מאולץ:

"הרע שלי,הוא לא הרע שלך".

 

וממשפט זה לא הבנת דבר

כי היית אז ילדה, ועכשיו מאוחר

 

אז אסגור הדלת

שמושכת לחיים

כי איתך רוצה אני ללכת

אל מקום מיבטחים.    

 

 

            

  

שיהיה לכם לילה טוב אנשים, תנסו לחשוב על דברים טובים ..

 

נכתב על ידי _noa_ , 8/7/2011 01:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_noa_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _noa_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)