לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Brick By Brick


אם באמת הייתי מתארת את הבלוג פה,זה היה לוקח הרבה יותר מ-255 תווים (;

Avatarכינוי:  עוד אחת שחייה בסרט

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

חברים




 

חברים טובים הם,

אלה שאפילו באמצע הלילה יעזרו לך אם אתה בבעיה כלשהיא 3>

אלה שיתמכו ויעמדו לצידך אפילו שזה יכול לסכן אותם 3>

אלה שלא ינטשו ברגע שהמצב מסתבך 3>

אלה שיעשו למענך יותר ממה שאתה מצפה מהם 3>

אלה שיודעים שהכל לא באמת בסדר כשאתה בוכה 3>

אלה שתמיד אפשר לסמוך עליהם 3>

 

אלה הם החברות והחברים שלי,אני אעשה בשבילהם הכל,בכל זמן ומצב.

לכולנו יש איזה חבר  או חברה טובה או אפילו כמה,ואנחנו תמיד אוהבים להיות בסביבתם ,

להיות מוקפים באנשים שאתה סומך.יש כאלה שאולי יעדיפו בדידות,זה אכן

מקום שטוב לבקר בו אבל לא להישאר שם לנצח.

 

 

צוחקות כמו מוגבלות XD

אני ומיכל,אחותי לריכולים XD

 

 

אז זהו לבנתיים,

מחר אני כל היום על הרגליים.בבוקר פתח תקווה ואז העיר העתיקה ואז סרט

חחח אני סומכת על הקפה שיעשה את העבודה שלו וישאיר אותי בחיים מחר..

 

 

נכתב על ידי עוד אחת שחייה בסרט , 9/7/2011 18:33  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום אנשי ישרא


אז כן,הגיע גם זמני לפתוח בלוג (:

אני מזהירה מראש שלרוב תמצאו פה כנראה כל מיני דעות,הצהרות,ומחשבות שאולי לא ימצאו חן בעינכם.

אני לא מבטיחה לעצמי לעדכן את בוב (כן,עכשיו קוראים לבלוג בוב.הזהרתי אתכם חח) על בסיס קבוע,

אני אעדכן רק שאני יהיה ממש אבל ממש ברגעים שאני פשוט אצטרף לפרוק משהו מהלב שלי,

מתברר שזה מאוד עוזר והרבה יותר זול מללכת לפסיכולוג (;

 

טוב אז נדבר מתישהו,אולי בקרוב.

כשאני אסיים את החלק החופר של בוב שזה עיצובו כמובן.

 


אנוכי (:

נכתב על ידי עוד אחת שחייה בסרט , 9/7/2011 09:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , האופטימיים , מדעי הרוח
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד אחת שחייה בסרט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד אחת שחייה בסרט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)