לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

stop being fat


יומן אישי. החוויות, השמחות, הקשיים והפרעות האכילה שלי. היומן שלי. זה קל לשאוף ליותר. אבל עוד יותר קל לשאוף לפחות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

רעבה.?


לא. לא רעבה. היום הלך נפלא. שתיתי עד כה 6 ספלים של לימונדה. 3 ספלים של תה נענע. 


 


הרעב התחיל לחלחל מעט רק עכשיו. אבל אני לא אשבר. 
אני אכין לי ספל לימונדה.


ואז אשתה ספל תה נענע


ולפני השינה אשתה את התה הטיבטי. ואלך לישון. ולא אהיה רעבה.


 


ומחר בבוקר אתחיל הכל מהתחלה. כל ההתאפקות. וההתעלות. וההתמדה. 

נכתב על ידי הנורמאלית ששאופת לפחות , 6/8/2013 22:40  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון


בקושי עברה חצי שעה משתיית מי המלח ופתאום, נתקפתי בשרשרת שלשולים, משהו לא מהעולם הזה.. (סליחה על הגועל.. אבל אני חייבת להזהיר, כי במאמרים שקראתי, זה לא היה כתוב בשום מקום..) 
כנראה כתוצאה מהתה הטיבטי של אתמול בלילה והמי מלח של היום.. כי אתמול אחרי המי מלח לא היה לי, אבל לא שתיתי יום קודם לכן תה טיבטי בלילה, כפי שנדרש ממני.

 

אחרי השלשולים היה לי כאב בטן נוראי. לא יכלתי לעמוד.  בערך ב 2 החלטתי להכניס משהו לפה, הדבר האחרון שרציתי אבל החלטתי שזה עשוי לעזור. 

אכלתי אבטיח ופירות יער. זה עשה את שלו, ועכשיו כבר קרוב לשעתיים וחצי אני בלי כאבי בטן. 

שתיתי כבר 3 ספלי לימונדה. מרגישה גאה בעצמי.(=

בנוסף אני שותה את ספל תה הנענע השני שלי היום. 

הייתי בשירותים היום כל כך הרבה פעמים. זה לא נורמאלי. 

נכתב על ידי הנורמאלית ששאופת לפחות , 6/8/2013 16:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחדש - דיאטת ניקוי - יום 1 ~~לא מוותרת הפעם


בוקר, התעוררתי בקושי רב. עייפתי מאוד אתמול. 

 

שתיתי כבר את הליטר מי מלח. הצלחתי לעשות זאת די מהר, בלי להתמהמה יותר מידי. 
קצת מתערבלת לי הבטן. כואבת. מרגישים שהמלח עושה משהו.
הכנתי כבר שני ספלים - אחד תה נענע, אחד לימונדה. כרגע אני לא יכולה להכניס שום דבר לפה, אני מפחדת להתפוצץ מרוב נוזלים, אבל אחר כך אשתה..

החלטתי שאני לא מוותרת הפעם. בשביל מה קניתי את כל החומרים האלה? 
2 שקיות לימונים, מייפל סוג Bסופר יקר, חבילה של 90 שקיקי תה טיבטי..

 

בשביל מה שתיתי עד כה כבר 2 ליטר מי מלח?!

זהו, הפעם אני עושה את זה. עשרה ימים ברבאק. בלי לוותר לעצמי. ואני מקווה שהם יניבו תוצאות. 

נכתב על ידי הנורמאלית ששאופת לפחות , 6/8/2013 10:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כישלון


כתוצאה מכשל מערכתי הפסקתי את הצום. מערכות גופי הפסיקו לתפקד. פתאום נהייתי עייפה ומסוחררת, נטולת כוחות לגמריי.

ישנתי שנ"צ, אמא העירה אותי, ולאחר כשעה וחצי נרדמתי שוב על הספה הפעם לכמה שעות. 

כשהתעוררתי הרגשתי איום. החלטתי לאכול ולספק לגוף קצת אנרגיה. זה עזר. 

החלטתי לשתות תה טיבטי בטענה שאולי או יפצה על האוכל. אני לא מתחרטת שאכלתי. זה היה נחוץ. 

 

סה"כ הכנתסתי לפי היום - 

חצי ליטר מים
ליטר מי מלח - נורא ואיום..
כוס לימונדה אחת - חריף בטירוף..
2 כוסות תה נענע
2 כוסות תה טיבטי
2 פרוסות עוגה
כוס אבטיח
2 פרוסות לחם עם ביצה חרדל ומיונז
מעט תמרים ואגוזים

עשיתי הליכה בבוקר של 3 קילומטרים בערך ואולי אפילו יותר מסופר לסופר..
אני עם כיווצי שרירים מאתמול - התחלתי לעשות קצת התעמלות וזה..

 

עכשיו אני שותה כוס תה טיבטי (שניה להיום) ומחר אתחיל מהתחלה. במידה ומחר גם ארגיש רע ונטולת כוחות סימן שזה מהצום ניקוי הזה.

מה שאומר שאפסיק אותו.

נכתב על ידי הנורמאלית ששאופת לפחות , 5/8/2013 23:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיאטת ניקוי רעלים - יום 1


התעוררתי ב 11, סידרתי את החדר מהר מהר כי באה מישהי לראות את הבית וירדתי למטה. פתחתי את המקרר, נגעתי בה, ואז שניה לפני שהיה מאוחר מידי נזכרתי - היום היום הראשון. הרחקתי את היד מהר מהעוגה וסגרתי את המקרר. 

 

התלבשתי ויצאתי למסע קניון מצרכים. עברתי בשלושה סופרים ברחבי היישוב במשך בערך שעתיים. אריזה שכתוב עליה פילפל קאיין לא מצאתי, קניתי פלפל אדום חריך גרוס - אני מקווה שהוא פלפל קאיין. מייפל סוג B גם היה ממש קשה למצוא.. 

חזרתי הביתה מוטשת, מזיעה, זקוקה נואשות למקלחת וצמאה...

שתיתי חצי ליטר מים - מה שמסתבר עכשיו כטעות חמורה, כי יש לי ליטר מים מלח שלם לשתות עכשיו! 
חצי כבר שתתי בקושי רב.  זה אחד הדברים הדוחים. אני מכינה עכישיו את החצי ליטר השני. בעע. מקווה שזה יעשה יותר קל עם הזמן. 

 

אז - 
לימונים - חיובי 

מייפל סוג B - חיובי

מלח - חיובי

פלפל קאיין - ? אולי, נקווה שמספיק טוב..

תה צמחים משלשל -טיבטי - חיובי
 

את התה לא מצאתי בסופרים, רק בסופרפארם. המוכרת המליצה לי לא לצרוך אותו בטענה שהוא עושה כאבי בטן חזקים ועלול להיות ממכר. היא המליצה על סיבית תזונתיים פייבר - אלה שיש להם עכשיו פרוסומות, שהם נמסים במים.
החלטתי לנסות בכל זאת למשך עשרת הימים הקרובים. 

נכתב על ידי הנורמאלית ששאופת לפחות , 5/8/2013 13:44  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיאטת לימונים


החלטתי להתחיל מחר. האתר הזה http://golovaty.com/?p=79 שכנע אותי.

 

אני מקווה שיהיה במגה בעיר את כל המצרכים שאני צריכה - מלח ים ללא תוספת יוד, מייפל סוג B, לימונים, פילפל קאין - אדום חריף באבקה, תה צמחים משלשל טיבטי. 

אם לא יהיה במגה אלך לסופר הרחוק יותר ואם שם לא יהיה אבקש אר הצהריים שיסיעו אותי לניצת הדובדבן, מה שאומר שאתחיל את הדיאטה רק מחרותיים.

 

נכתב על ידי הנורמאלית ששאופת לפחות , 4/8/2013 21:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  הנורמאלית ששאופת לפחות

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , האופטימיים , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנורמאלית ששאופת לפחות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנורמאלית ששאופת לפחות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)