לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דרקון בודד

חיי היום יום של דרקון בודד

כינוי:  thisguyis

בן: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

הרבה על הראש...


לא יאמן שהאתר הזה עדין קיים..


כאילו לא עברו איזה 1000 שנים מאז שהתחלתי פה לכתוב.


כ"כ הרבה עבר בזמן האחרון שהגיע הזמן לפרוק , חלק מהדברים בכלל אי אפשר לפרוק בשום מקום אחר...


טוב יש לי 5 דק' , אז היום זה קוויקי , ואז תתחילו קוראים יקרים שלי לבקש פורפליי זה לא יקרה!



אז נתחיל מהרע ונעבור לטוב או ליותר רע תלוי איך מסתכלים על זה..


אז החדשות הרעות זה המצב כמובן , פיגועים , לחץ , והרבה שיעמום בעבודה ותכלס אני לא מוצא את עצמי.

משבר גיל ה-40 מישהו אמר?

מת לעזוב אבל מפחד , חושב שזה הרעיון הכי טוב , אבל גם הכי רע , משכורת מול חיים.

ואיתה? ואו... פתאום שינוי , סקס מטורף , נהדר , מדהים , חזק ????

כן כן , היא החליטה שהיא אוהבת את זה חזק , מאוד , ושאני יוזם כמעט תמיד מצליח לי .. כן כן קוראים ותיקים שלי , אני קובע מתי יש לי סקס , באיזה כוח שאני רוצה וכמה שאני רוצה... לא יאמן !

והאם זה מספיק לי ? כמובן שלא! אידיוט שכמותי , מפגר , רשע מרושע..


הרי עשיתי עכשיו 3 לילות רצופים סקס , האם זה הספיק לי?? כמובן שלא...

מיד נגיע גם לזה...


אז החברה ההיא בברזיל , שתמיד הייתה שם , ושאני שוב נטשתי כרגיל , מתה.

כן , אין דרך קלה להגיד זה , היא מתה , זהו , לא אוכל לדבר איתה יותר לעולם , בלי פרידה , בלי כלום , דום לב.

הייתי שבור , והאישה המדהימה שלי שוב הייתה שם בשבילי כרגיל , תומכת , אוהבת , ונותנת לי את כל הזמן שבעולם.

לא , אני לא ציני , היא לגמרי נתנה לי המון כוח בתקופה הזאת , גם הפיגועים  , גם המוות של החברה הטובה ההיא , ובכלל הבנה טוטאלית.



ומה אני עשיתי למענה?

בואו נראה :

1. אני עדין משחק אותה בבוקר , ועושה דווקא .

2. אני עדין חושב רק על עצמי בכל כך הרבה מצבים.

3. אני לא מנסה בכלל להיות איתה  , וגם זה לזמן קצוב שחס וחלילה לא אפספס את הצ'ט...

4. אני בוגד בה במחשבות..



או רגע רגע..

זה הרבה מעבר לזה.

אז נכנסתי לצט הרדומלי עם הוידיאו , ולחצתי הרבה NEXT והופ.. פתאום בחורה שנראת סוף הדרך

אחת שלא תסתכל לכיוון שלי בשום מצב , ומשום מקום היא מדברת איתי רגיל , ואפילו מגלה שאני נחמד .

ואנחנו סתם מדברים , פלירטוט חסר מעש כמו שאני רגיל , לא מנסה אפילו .

וגם היום אחרי כמה ימים של חוסר תגובה , שכבר חשבתי למחוק , פתאום אני נתקל בה.

שיכורה , מסטולה , ובמצב רוח....

חשבתי שאני הוזה.. איך יכול להיות שבחורה כזאת יפה , ואני מדבר על משהו יוצא דופן.. פתאום רוצה אותי...

רוצה להתפשט.. רוצה לעשות מצלמה..

ואני זורם איתה , כן אחרי 3 ימים של סקס מטורף , כן אחרי כל מה שאישתי עשתה למעני , אני זורם איתה , כי בחיים לא היה לי כזה דבר יפה ...

ואני מכוער , ובז לעצמי .




ובסתר ליבי , ואו... היא נראתה סוף ערומה...



נכתב על ידי thisguyis , 15/10/2015 00:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,522
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthisguyis אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על thisguyis ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)