לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הומו.....ודתי


אני לא כותב לתעד - אני כותב כדי לחפש פורקן

Avatarכינוי: 

בן: 35

Skype:  cliffhnager88 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2023    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2023


אני בבית. כבר זו לא דירה. שקט כאן.. אני סופסוף עם עצמי.

לפעמים שקט כאן מדי. רק קול הבדידות נשמע.

יש לי כאן מטרה בעולם ודווקא כשציפיתי שהיא תתבהר- היא הולכת ונעשית עמומה.

איפה אני עוד x שנים.. אני עוד לא מצליח לדמיין. אני רוצה להיות מאושר. אבל מה הוא אושר? איך הוא מצטייר?

מפעם בי רצון למשמעות. לתיקון עולם. לקניית העולם הזה..

דווקא הדירה,הבית..היא שחידדה את הצורך.

הייתי רוצה להיות שמח. לקבל כל אדם בסבר פנים. תמיד לחייך, להיות אופטימי, להקליל, להצחיק, להרבות שמחה בעולם,למגנט אנשים,לתת להם מרחב נוח,ליצור את הסיטואציה ולדרבן אחרים להצטרף אליה.

זה לא עוזר לי כל הספורט שאני עושה; 4 פעמים בשבוע.

מקלל לפני.. מקלל במהלך.. גאה בסוף.

לא עוזר. אני כמו אבן כבדה נטועה חזק בקרקע.

התחלתי לשתות יין. זה לא טעים לי אבל האמונה שיגיע פתאום איזה רוחב לב כלשהו, נשימה ממלאת את הריאות ובעקבותיה אנחת הפוגה.. זה לא קורה.

בדידות. אולי זו בדידות?

לפעמים שקט כאן מדי.

נכתב על ידי , 8/6/2023 18:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOff spec.::: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Off spec.::: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)