לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Blood Sugar Sex Magic

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

מחשבות על חורף


אוקי, קיץ. הייה נחמד, באמת שהייה נחמד. אבל עכשיו ממש נשבר לי.

באלי לישון בטרנינג וחולצה ארוכה, להתכסות בשמיכת פוך.

ואז - הגשם הייה מעיר אותי, בשבע בבוקר. הייתי מתקלח, במים חמים.

לובש ג'ינס ארוך, נעליים סגורות. חולצה קצרה ומעליה את הסריג השחור והנעים שלי.

הייתי שותה שוקו חם, שומע בלדות רוק כמו שאני אוהב לשמוע כשיורד גשם בחוץ.

ואז, כשהייתי צריך ללכת - הייתי פותח מטרייה קטנה ושחורה.

שגם אם הייתה רוח ממש חזקה, היא לא הייתה נהרסת.

הייתי מחכה לאוטובוס, שומע בוב דילן.

כי כשיש גשם, ואני לובש ארוך.

הכי כיף, והכי יש לי חשק לשמוע מוזיקה.

 


 

 

דאמ יט, אני אצטרך לסבול עוד חודש חודשיים של הhell on earth הזה.

איך אפשר לאהוב קיץ?! זה פשוט לחיות בתוך סאונה אחת גדולה, ממש מדכאת ויבשה.

big fucking stupid bummer >>"

נכתב על ידי Blood Sugar Sex Magic , 22/7/2011 03:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlood Sugar Sex Magic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blood Sugar Sex Magic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)