לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

זה עצוב


זה עצוב שאחרי 8 וחצי חודשים אין על מה לדבר.

זה עצוב שמה שיש לנו לעשות זה להתחרמן אחד על השני...טוב רק הוא עליי.

זה עצוב שההורים שלי בקושי רואים אותי כי אני איתו כל יום.

זה עצוב שהשמנתי 3 קילו לפחות בגללו.

זה עצוב שמה שמשמח אותו זה שאני כותבת או מסקימה שהוא יתחרמן עליי.

זה עצוב שהוא חושב שהוא לא יפה.

זה עצוב כי הוא אומר שאני יפה ומושלמת מה שאני לא.

זה עצוב שחשבתי על לעזוב אותו היום.

זה עצוב שאנחנו רבים.

זה עצוב שאני בוכה אחרי שאנחנו רבים.

זה עצוב שאני צריכה לשמור את רוב הכעס שלי ממנו.

זה עצוב שאת כל הבכי עליו אני לא מראה לו אלא שומרת לעצמי.

זה עצוב שאני מתעצבנת מכלום.

 

זה משמח שהוא רואה איתי את העתיד...שנינו ביחד.

אבל זה עצוב שהוא לא רוצה לדבר על זה ולחיות את הרגע\:

נכתב על ידי , 26/2/2012 20:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,486
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGloria- Just a girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Gloria- Just a girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)