לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופטימיות משתלמת ?



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

סיום...


היי, בפעם האחרונה.

סתם כי בא לי לעבור בלוג.

ביי, אוהבת מאיה : ).

נכתב על ידי , 3/8/2011 20:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



:)


סוף סוף ניפגשתי איתה , אחרי מלא זמן שלא ראיתי אותה .

בהתחלה , חשבתי 

שהיא לא תתקשר , שהיא עוד פעם תמציא תירוצים 

אבל כן , היא התקשרה . 

הלכתי אלייה , וסיפרתי לה ה - כ - ל .

היא אמרה לי שזה טוב שאמרתי לה , והיא לא תבריז לי יותר ( אני לא יודעת אם להאמין או לא , אבל אני לא רוצה לריב איתה . . . אז האמנתי )

אני מקווה שסוף סוף היא תתחיל להתייחס אלי , ולא 'תנפנף' אותי בשביל החברים שלה . שגם אם היא עם החברים שלה בחוץ , היא יכולה לקרוא לי , זה לא בושה שיש לה חברה יותר קטנה ממנה . היא פגעה בי , ואולי אני בה , אבל בכל זאת , היא חברה שלי , ואני אוהבת אותה , גם כשלפעמים אני אוויר בשבילה והיא ממציאה כל מיני תירוצים עלובים במקום להגיד לי את האמת - הרי בלי אוויר אי אפשר לחיות ( ;

יהיה טוב : )

המשך יום טוב : )

נכתב על ידי , 3/8/2011 16:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חברה :)


זאת שדיברתי עלייה בפוסט הקודם , סוף סוף התייחסה אלי , ושלחה לי הודעה באייסי

היא רוצה שאני יבוא אלייה מחר !

ייייייייששששששששששששששששששששששששש !

אני לא יכוללה לישון בגלל זה , חחח

טוב ננסה לישון .

לילה דבש לכולם! : * * * * * * *

נכתב על ידי , 3/8/2011 03:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חברה , הא ?


עד שאני חושבת שהכל הסתדר

שסוף סוף הבנת , שאני עדיין חברה שלך , ויש גם אותי

שוב פעם תקעת לי סכין בגב .

כנראה שאני לא מעניינת אותך יותר ,

כנראה שאת מעדיפה להיות עם החברים הסוטים , המגעילים , המצחיקים והמעניינים שלך .

אבל בתכלס , מה הפלא שאת לא מתייחסת אלי ? 

אני יותר קטנה ממך , אני יותר מפגרת ממך , ואת יותר סוטה ממני . 

אני מצטערת שסקס זה לא רק מה שבראש שלי .

את יודעת על מה עוד אני מצטערת ?

על זה שהכרתי אותך ! ! .

כשרק הכרתי אותך , חשבתי לעצמי

הנה חברה אמיתית , הנה אחת שתאהב אותי , הנה אחת שאני בחיים לא אריב איתה .

אז כנראה - שאין דבר כזה חברות !

את אמרת לי , שאף פעם לא רבת עם חברה ,

שאף פעם לא פגעת בחברה .

אז מה זה אומר ?  שאני לא חברה ?

כי , את פגעת בי המון פעמים

ותמיד מצאתי מקום לסלוח לך , 

כי את חברה שלי !

לפחות בשבילי

אבל באמת , אני הייתי צריכה לראות את זה קורה

כאילו ... ילדה בת 15 תהיה חברה של ילדה בת 13 ?

לא הגיוני בשבילך , נכון ? אז הפעם החלטת להעלם ממני ?

סבבה , אני לא אפגע ממך יותר

ואני גם יודעת שלא תחזרי , את והצומי שאת מקבלת - כל מה שלא הייתי מקבלת כל החיים שלי ! , זה צומי שלא מגיע לך , זה הרס אותך . חבל לי עלייך כל - כך .

ובאמת , זאת לא את , זאת אני המטומטמת .

תחיי את החיים שלך באושר , ותעזבי אותי בשקט - אני לא רוצה לשמוע ממך , אני לא רוצה שתדברי איתי ,

כי את יודעת מה ? נמאס להפגע ממך כבר , נמאס לי ! ! .

נכתב על ידי , 2/8/2011 23:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה




498
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאחת...:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אחת...:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)