לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אין החזר כספי


אף פעם לא סיפרתי לאף אחד.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2017

היה שלום,ישראבלוג


אהלן חברים;

 

אמנם אין לי את הפריווילגיה להתמרמר על לכתו בטרם עת,אבל גם אני מרגישה שהשעות שביליתי פה לא היו לשווא.

 

ההשקעה בכל פוסט והעצב כשהוא נמחק

הדמעות שירדו עם כל הבעת רגש ילדותית

תחושת העילאיות של "אני כותבת",מבלי להבין שזה חונה אצל כולם בעצם.

היית חבר,היית אח,היית כר לפרוק אליו את כל השטויות שבעולם

 

הזדמנות טובה להסתכל לאחור, ואז מהר להסתובב ולהישיר את המבט על הכביש (נותנים גם דוחות על זה בימינו)

לא הגשמתי את השאיפות שלי-אבל חוויתי דברים עצומים

לא בחרתי באדם(וגם לא באלעד),אבל קיבלתי בחור ששווה הרבה יותר

לא עשיתי רישיון-אבל הנה,עכשיו(אף פעם לא מאוחר וכו')

לא למדתי לדבר,אבל למדתי לשחרר. ותודה לאל על כך

 

קיוויתי שתישאר פה לתמיד,כמזכרת צובטת-לב מהעבר,כמקור להשוואה וכהזדמנות לעתיד(אם אי פעם ארצה להתבגר)

אבל החיים ממשיכים,וכך גם אני

 

ביוש

נכתב על ידי lalalend , 15/12/2017 08:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  lalalend

בת: 27

תמונה




1,364
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlalalend אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lalalend ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)