לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

SHUT UP


אולי אם אלוהים נותן לך נכות, הוא מוודא שתקבל כמה מנות עודפות של הומור כדי שתוכל להתמודד עם זה בקלות יותר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

זהו , הכוחות שלי נגמרו


נגמרו לי הכוחות אין לי כוח לעשות כלום 

אין לי כוח אליכם 

אתם גמרתם לכוח שלי להעלם ואתם עוד המשפחה שלי וממכם אני אמורה לשאוב את הכוחות 

אני מרגישה רע,מרגישה גרוע 

לא אכלתי כלום כל היום ובא לי להקיא

אמרתי לך לבוא ולשבת איתי בספה ומה אמרת אמא ? שאין לך זמן

 אין לך זמן בשבילי ?! למה כמה כבר אנחנו מדברות ? מתי בפעם האחרונה ישבת איתי ? 

מתוך 24 שעות אני רואה אותך אמא 6 שעות (כןכן זה באמת נכון) ואפילו פחות 

וזה רק לעבור במסדרון ולראות אותך לא לדבר איתך לא כלום 

נמאס לי להסביר לך את המצב ונמאס לי להסביר לך מה אני מרגישה 

אני רוצה משפחה אחרת , אבל לא באתם עם פתק החלפה 

אתם מדברים ואני מקשיבה אבל לא מאזינה ואתם לא שמים לב

אתם לא שמים לב לזה שנגמרו לי הכוחות לזה שאני לא מקשיבה למה שאתם אומרים 

נשבר לי ממכם !!!! 

אין לי כוח יותר 

אין לי אין לי אין לי 

 

תעזרו לי 

נכתב על ידי , 27/12/2011 17:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום לפני 5 שנים הלכת .. ולא חזרת


היום לפני 5 שנים הלכת .. 

הלכת ולא חזרת .. 

הסתכלתי על המצבה שלך סבתא ולא הפסקתי לבכות 

ככה הלכת , ועירערת את עולמי , מה שווה להיקשר לבני אדם אם כולנו נמות בסופו של דבר ? 

למה לי להתחבר לבני אדם ולאהוב אותם אם הם ימותו ואז אני אחווה עוד כאב ,

סבא קרא קדיש ובכה סבתא , הוא לא בוכה אף פעם ועכשיו הוא בכה

הזמן בכלל לא מרפא את הפצעים הזמן רק פותח אותם 

בכל יום שעובר אתה מתגעגע יותר לבן אדם

הסתכלתי על המצבה שלך וחייכתי חיוך מריר נזכרתי שכשהייתי חולה והייתי אצלך הסתכלתי מבעד לחלון

ואת באת וישבת ליידי ואמרת לי שאני אבוא לאכול והכנת את המרק האהוב עליי וחייכת , את החיוך שלך , שנותן לך הרגשה שהכל בסדר

אני זוכרת ששיחקנו באותו יום בעצם שיחקנו כל פעם שהייתי באה אלייך 

ולמה החיוך היה גם מריר ? כי ידעתי סבתא שדבר כזה לא יחזור על עצמו עוד פעם , לא בגלל שהתבגרתי מאז 

בגלל שהלכת .. ואת לא תחזרי 

 

ואז , אז גם נזכרתי שביקרנו אותך בבית חולים היית מונשמת לא הגבת ,

קראתי עלייך תהילים והסתכלתי עלייך היית חיוורת 

ולא האמנתי , הייתי קטנה ולא ידעתי דברים על המוות (ברוך ה') 

חשבתי שתצאי מזה 

הלכתי לסוף המיטה והחזקתי שם במוט והסתכלתי עלייך , כל הביקור לא דיברתי 

שתקתי , התכנסתי בתוך עצמי 

וכמה שבועות אח"כ היה לך התקף לב 

והלכת 

 

כשגמרתי להסתכל על המצבה הסתכלתי מסבבך על מצבות אחרות , 

כשעוד הייתי קטנה כשבאנו לאזכרה של ה30 יום (לא הלכתי להלוויה) 

ראיתי שאין שום קברים לצידך , והתעצבתי לעצמי לדעת שסבתא בודדה בין כל הקברים פה .. (מה ידעתי אז הייתי קטנה) 

והיום ? היום אחרי חמש שנים החלקה שלך מלאה ותפוסה למרות שאת היית הראשונה בה 

וגם חלקות מצדדיך וחלקות מאחורייך תפוסות

כמה אנשים הלכו , כמה משפחות נהרסו , כמה אנשים חזקים נשברו .

העולם הזה לא הוגן , הוא מרושע 

 

אני מתגעגעת סבתא ...

תנוחי על משכבך בשלום 

 

נכתב על ידי , 20/12/2011 19:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 28

ICQ: 628687399 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני והפגימות שבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני והפגימות שבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)