לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

This Is War.



Avatarכינוי:  אחת עם לב שבור.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

מוות זה דבר שיגרתי. לא מבחינתי


אז עכשיו קראתי פוסט מצמרר על מוות, על מקרי מוות שקרו סביב ילדה בגיל ההתבגרות. בפוסט היא כתבה שמוות אצלה זה כבר שיגרה והיא לא מפחדת מזה ולזה בסופו של דבר נועדנו. אז כן, אני מסכימה עם זה. שבסוף נמות. אני אישית בחיים שלי לא חוויתי מוות מקרוב. אני לא יודעת מה זה לאבד אדם יקר שאני בחיים לא אראה אותו יותר ולא אוכל לחבק אותו יותר. ושאני לא אדע איך להתמודד עם זה. בכלל, אפשר להתמודד עם דבר כזה? 

אני אחת שפוחדת מהמוות. הוא נשמע כל כך נורא (למרות שיש כאלה שמתים מאושר או מזקנה), כל כך כואב. לדמיין את הרגע שבו אתה תסיים את החיים שלך, לא תקבל עוד חיבוק מהאנשים שאתה אוהב, לא תוכל לשמח אותם ברגע עצוב, לא תצחק איתם ברגע משמח, גורם לי לבכות ולהבין מה זאת משמעות החיים. שצריך לנצל כל רגע כי בשנייה יכל לקרות משהו. ובזמן שאני כותבת את הפוסט הזה, ירדות לי דמעות וברקע שיר דיכאון שמדבר על מוות.

אני לא רוצה למות, אני לא רוצה שאנשים מסביבי ימותו, אני רוצה לחיות איתם כל החיים שלי, ולא לחשוש מהדבר הזה שנקרא מוות. לנצל, לנצל את החיים הקצרים שהטבע נתן לנו.

נכתב על ידי אחת עם לב שבור. , 10/9/2011 22:55  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה הוא צריך לשלם עלי בכלל ?


ישבוע שעבר ישבתי לי בחוץ עם החברות שלי . ופתאום ניגש אלי אחד הידידים שלי ומבקש ממני לבוא איתו לצד רגע . באתי איתו , לא ידעתי מה הוא רוצה להגיד לי . כי גם דברים אישיים הוא אומר ליד חברות שלי . הוא התחיל לגמגם ( חמוד! ) והמילים לא יצאו לו . הרגעתי אותו ואמרתי לו שאין מה להתבייש ממני . אחרי כמה שניות הוא שאל אותי אם אני רוצה לצאת איתו לדייט . אמרתי לו סבבה , כאילו מה יכול להיות גרוע ?

הגיע היום של הדייט , ואני כרגיל לא ידעתי מה ללבוש אז התקשרתי לחברה שלי שתעזור לי ובזכותה התלבשתי תוך שעה במקום יום שלם . קבענו בבית קפה קטן שלהפתעתי היו בו דברים יקרים שכל מה שיכולתי לקנות בקצת כסף שלי היה קפה ( או שהדברים לא היו יקרים זה פשוט הכיס שלי קטן ? ) . אז זה שיצאתי איתו לדייט אמר לי לקחת כל דבר שאני רוצה והוא ישלם עלי וכמובן שאמרתי לו לא . כאילו למה הוא צריך בכלל לשלם עלי ? זה שלא לקחתי מספיק כסף כי הוא אמר בית קפה זה לא אומר שאני ענייה או משהו שהוא צריך לשלם עלי , או לשם לנהג מונית כסף במקומי .

תקשיבו , כל ה " מדריכים " לאיך להתחיל עם בחורות . ה-כ-ל בולשיט! , אני חושבת שאם מציעים לשלם במקומי , מנסים לרמוז אני שאני ענייה או משהו ( ומותר לי לחשוב ככה נכון ? ) וזה שאני יפה . אני לא עלילה או משהו כזה . אולי אני מאוד חשבוה לידיד שלי , אבל הוא לא צריך להתיחס אלי כמו אל מלאך , ולפחד להגיד לי מילה לא במקום .

אולי אני בנאדם יפה , ומוכשר , שהרבה רוצים להיות בחברתו , ואוהבים אותו . אני עדיין בנאדם! וכל ההתיחסות השונה הזאת בגלל זה , ממש מגעילה . ואני ממש לא אוהבת את זה .

אבל בסופו של דבר היה טוב בדייט . אני מקווה שלא התפתח כלום , כי בכל זאת , הוא ידיד טוב שלי .

נכתב על ידי אחת עם לב שבור. , 5/9/2011 18:15  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אז איך עבר בינתיים הלימודים? אצלי היה הכל סבבה. תודה ששאלתם ^^

בצפר הגיע ואיתו גם המחלות. תמיד שמגיע בצפר אני חולה XD מוזר ...

בקיצור שתהיה שנה טובה בלי כל החפירות שלי ^^

נכתב על ידי אחת עם לב שבור. , 4/9/2011 17:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

890
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאחת עם לב שבור. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אחת עם לב שבור. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)