לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


האמת והשקר לנצח יהיו שזורים זה בזה, כובלים אותנו לאשליה שנבחר.

Avatarכינוי:  Closed Eyes

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2019

דף חדש בבית חדש


אני עוברת לבלוגר, הפחד שיחליטו למחוק פה הכל יום אחד גדול עליי. 

גם זה שישרא כל פעם צועק לי שהוא לא מאובטח לא גורם לי להרבה בטחון.

הלינק לבלוג החדש:

https://lostinselfcreation.blogspot.com/

מאמינה שיקח זמן עד שאצליח לעצב ולסדר אותו יפה (אם בכלל) כי אני כל כך רגילה לישראבלוג.

מקווה שתקפצו לבקר, קצת (הרבה) בודד שם.

 

בברכת בלוג יפה מוזמנת לשלי קריצה

נכתב על ידי Closed Eyes , 29/1/2019 18:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין כמו ישראבלוג


בהרבה ייאוש נטשתי את ישראבלוג. הרגשתי שאי אפשר לסמוך עליו יותר מאז האיומים על הסגירה. חיפשתי בית אחר למחשבות שלי, לתהיות שלי, לרגשות ולמילים.

ניסיתי לכתוב באתרים כמו מדיום.

ניסיתי לכתוב בוורד.

ניסיתי לכתוב עם דף ועט, כמו פעם.

ניסיתי גם לכתוב בגוגל דוקס, שגוגל דרייב יתעד את הכל...

אבל זה לא אותו דבר, שום דבר לא הרגיש לי נכון, לא הרגיש לי נוח, לא היה מסודר והקשה עליי לכתוב.

אז אחרי מעל שנה של מאבק עיקש אני מבינה שאין ברירה, המחשבות שלי צריכות את הפלטפורמה הרכה של ישראבלוג, זה המקום היחיד שהעניק לי שקט ושמר על כל הפוסטים שלי בצורה מסודרת ויפה. בעברית. אין כמו עברית. לא משנה כמה פוסטים אכתוב באנגלית וכמה קל זה יהיה, עברית זו השפה שלי, עברית זו המילה של הנפש שלי.

אני מרגישה כמו הרפתקנית שחוזרת הבייתה, הכל מוכר, הכל שלי.

בלי הפלטפורמה הנוחה כאן היה לי קשה לכתוב והייתי זקוקה לזה כל כך הרבה. אני זקוקה לכתיבה כדי להבין את עצמי, כדי לא להשתגע. הכתיבה תמיד עזרה לי הרבה יותר מהפסיכולוגית ולא יודעת איך הצלחתי להפסיק לכתוב כשזה כל כך בוער בי.

 

אז חזרתי. מקווה שלא יהיו עוד איומי סגירה, מקווה שאפשר לסמוך על ישראבלוג להיות בית קבוע.

 

מה בעצם קורה פה היום? מי מנהל? האם ישראבלוג עלול להסגר שוב? מי מתחזק את האתר? אולי בכל זאת אני צריכה להמשיך לחפש בית אחר כי הבית הזה עומד לקרוס?

נכתב על ידי Closed Eyes , 27/1/2019 22:16  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לClosed Eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Closed Eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)