לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Dr' Susan

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012


מהלומות המים החמים במקלחת מכים בי.
וזה שורף כי המים חמים מדי, עד שכל הגוף נהיה אדום.
והמים נוטפים על כל הגוף, עד שאי אפשר להבחין בניהם לבין הדמעות שזולגות.
והיאוש הזה נמצא בכל מקום, מקיף אותי כמו הילה מעל ראשו של מלאך.
והוא נמצא במקרר וגורם לי לסגור אותו מיד ולהפנות אות צעדיי לכיוון החדר.
וגם שם הוא נמצא היאוש, בחדרי שלי.
גורם לי להבין שהוא לא הולך להיעלם בקרוב.
הוא נמצא בפחד, בחוסר אונים, במוות.
אני רוצה לדרוך יחפה על שביל זכוכיות, רק בשביל להרגיש משהו.
הגוף המחולל הזה, מזכיר לי בכל יום, את כל החטאים שלי.
והידיים שתופסות את הראש, ורק רוצות לתלוש אותו מהמקום,
נהיות חלשות מדי, יותר מדי.
והגפרור שאני לא מצליחה לכבות בניעור קל, ממחישות לי את החולשה הפיזית.
העיניים שלי אדומות, הוורידים עומדים להתפוצץ, וזה לא בגלל הסמים לשם שינוי.
והקור הזה שחודר לעצמות, אפילו שבחוץ ארבעים מעלות.
וגם שם הוא נמצא היאוש, בעצמות שלי, בבשר הכבד.
נכתב על ידי Dr' Susan , 21/4/2012 19:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

15,018

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDr' Susan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dr' Susan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)