לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

when you smile the whole world stops and stares for awhile


כינוי:  nm20

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012


כמה זמן לא כתבתי!!!!!!!!!

כי למי בכלל יש זמן לכתוב?

אז המון השתנה מאז הפעם האחרונה שכתבתי פה.אדר סיימה את הקורס והתחילה לעשות יומיות...ואמנם זה לא הדבר הכי מפנק בעולם (כי זה בכל זאת להגיע הביתה כל יום ב8) זה עדיף מלא לראות אותה בכלל.

לפני כמה חודשים סיימתי את החפיפות שלי,והשתלבתי דיי טוב במדור..
כבר נכנסתי לכמה פרויקטים בו"ז והם מפרגנים ויודעים לתת מחמאות כשצריך.

החיים שלי בתור קצינה אקדמאית דיי טובים..כי כמעט ואין לי תורנויות ורוב הזמן שלי באמת הולך על עבודה ולא על חרטות מהצד..
כנראה שבקרוב אני אצא לקצונה אבל אני באמת לא יודעת עד כמה בקרוב..כי לא כל כך אומרים לי.

בסה"כ הכל בסדר..ויש לחץ ועומס אבל אני מתרגלת לזה.
ביולי אני נוסעת לשבועיים לאיטליה עם המשפחה ואני כל כך מחכה לזה!!
באוגוסט יש את הטקס חלוקת תארים..ואז אני סוגרת כמעט שנה כבר בצבא (למרות שמתוך 5 זה בכלל לא הרבה חחח)

בחודש הבא יש לי 5 שנים עם אדרי..היצור הקטן והיפה הזה :) אני רוצה לעשות לה משהו מיוחד..!!זה בכל זאת חצי עשור!
נכתב על ידי nm20 , 19/5/2012 20:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , ציונות , מחשבים וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnm20 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nm20 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)