לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  My cup of tea

בת: 12





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

New Lipstick!


 

 IMG_7901_zps7459489c.jpg

 

 IMG_7904_zpsead0c7ac.jpg

L'Oreal Paris Color Riche 712, Pourpre Milla

 

נועה

נכתב על ידי My cup of tea , 29/12/2012 19:44  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Shopping #1



שלום! כמו שהבטחתי פוסט רכישות חדשותסבבי את האמת שזה לא כל מה שקניתי בחודשיים האחרונים, אבל חלק
מהבגדים פשוט לא הצטלמו טוב אז אני מניחה שתראו אותם בפעמים אחרות. דבר נוסף, חשבתי שיהיה נחמד אם כל
פעם כשאני אעלה תמונות של רכישות חדשות אני אקרא לזה Shopping #x במקום לחפש אחר כותרת חדשה
כל פעםקול אז ככה, הייתי בתל אביב ביום ג' שעבר עם חברות שלי, היינו בעזריאלי, בדיזינגוף סנטר והסתובבנו קצת
לאורך רחוב קינג ג'ורג' (רחוב מאוד נחמד, במיוחד אם מזג האוויר טוב). בקניון דיזינגוף רציתי לנצל את הזיכוי שיש
לי בטופשופ בסך 320 ש"ח, אבל פשוט לא מצאתי כלום! אחר כך הגענו לאמריקן אפרל, פעם ראשונה שלי בחנות,
הייתי כבר מבואסת ולא ציפיתי למצוא כלום במיוחד כשידעתי שהמחירים שם עוד יותר מוגזמים מבטופשופ.
בקיצור, הסתובבנו קצת, התאכזבנו הרבה, ובאנו לצאת מהחנות, אבל בגלל שזו הייתה פעם ראשונה שלי שם ולא
בדיוק הבנתי איפה היציאה ואיפה הכניסה (מוציא לשון), התקדמתי לכיוון הכניסה ואז תפסו את עיניי שתי חצאיות מקסימות
אותן תראו ממש כאן למטהמאוהב



 IMG_77077_zpsab21a630.jpg

חצאית קטיפה, אמריקן אפרל, 215 ש"ח



 IMG_77100_zps8d7c864a.jpg

חצאית משבצות, אמריקן אפרל, 215 ש"ח
(במציאות היא נראת ממש כמו החצאית מהסט מהפוסט הקודם)



 IMG_77111_zps73a1207f.jpg

צמיד ניטים, איביי, 8 ש"ח


 IMG_77177_zpse2e968a0.jpg



 IMG_77242_zps6cda9b19.jpg

מגפיים, זארה, 170 (!) ש"ח



כשערכתי את התמונות (גודל וחדות), הוספתי להן קצת רעש (noise), מה שגורם לאיכות להראות פחות טובה,
אבל בעיניי גם מוסיף מראה מיוחד. מה דעתכם על זה? זה מפריע לכם? סבבי



נועה


נכתב על ידי My cup of tea , 16/12/2012 15:09  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Happy Chanukah!



Winter #2


Winter 2013




לא הייתי כאן לקצת יותר מחודש, ודי התגעגעתי אני חייבת להגידחיבוק של הסוררת כמו שבטח שמתם לב, שיניתי את שם הבלוג
שוב, אני פשוט בן אדם כזה שחייב שינוי, לפחות קטנטן כל כמה זמן. אז- My cup of tea זה השם החדש, מקווה שאהבתם!סבבי
למעלה שני סטים שהכנתי לפני כמה ימים בפוליבור, שמראים את האהבה שלי למשבצות חחח מקווה שאהבתם גם אותם.
בקרוב (אולי מחר) אעלה פוסט של פריטים חדשים מהזמן האחרון.
שיהיה לכם חנוכה שמח! ושרדנו את סוף העולם! מוציא לשון





נועה
נכתב על ידי My cup of tea , 12/12/2012 18:45  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMy cup of tea אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על My cup of tea ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)