לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזדמנויות הן לא משהו שאתה מקבל, אלא משהו שאתה נלחם כדי לקחת.

Avatarכינוי: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2022    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2022

צריך: לברוח ופנס.


החיבוק המנחם של הצורך לברוח

התחושה היא מוכרת וזורמת מן הקרביים לכל נימי גופי

המור הניבטת במראה היא כמעט אותה מור

בלונדינית מעט יותר, ידעה אכזבות ומכשולים רכשה לעצמה כישורים וכבשה לעצמה פסגות אך עם זאת אוחז בה הפחד. הרגליים שלה נעשות קלילות כשל האיילה בעת שהלב שלה כבד כאחרונת משקולות חדר הכושר. מוחה מבוזר ומעורער, החלטות הרות גורל עומדות על הפרק. אזניה נאטמות וחיוכה נעשה מלאכותי יותר, מהוקצה. הרכות שלה נעטפת ונשמרת עמוק במזווה, אולי ביום מן הימים תחלץ אותה ותסיר ממנה שאריות אבק בניעורים ומכות קלות. מחזוריותו של הרגש היא הכואבת ביותר. היית רוצה להתפתח והיית רוצה לגדול ולא היית רוצה בכלל לומר שאת לא במקום הזה יותר כי היית מצויה רחוק כל כך שלא היית יודעת באיזה איזור נסתר מן העבר מדובר. השדים קוראים מבין המחשכים. ככל שמתבגרים יש יותר מה להפסיד וככל שלוחצים חזק יותר על דוושת הגז הדיפת הבלם תעשה מטלטלת יותר. העצוב ביותר הוא שנעלמות לי המילים. אני מפשפשת בכיסי מוחי המרופטים לתאר את תחושותי וקווי המתאר שלהן בורחים ממני. אני כמהה למסגרת שתגדיר ולו לרגע את פחדי, אני צריכה סיבה למצוא פנס שיאיר לי את הדרך. 

 

פתאום רבים הם הגברים שכמהים לחום גופי

פתאום רבים הם חברי אותם זנחתי

אני רצה בשדרות נפשי ורק היא מבקשת

תני לי שקט מור ולו לרגע קט.  

נכתב על ידי , 29/1/2022 21:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




187,285
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל5 דברים טובים שקרו לי היום. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 5 דברים טובים שקרו לי היום. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)