לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזדמנויות הן לא משהו שאתה מקבל, אלא משהו שאתה נלחם כדי לקחת.

Avatarכינוי: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2022    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2022

חמישה דברים טובים שקרו לי אפשר לומר שבין ה-28/1 לרגע זה ממש.


- קיבלתי את ה"כן" השלישי מתוך שלוש בקשות המלצות. הייתי פוליטיקאית. שלוש פעמים. אני רוצה קצת להקיא כי אני לפעמים חושבת שלא מגיע לי ואז מגיח הניצוץ חדור המוטיבציה שמנסה להשתיק את האמיגדלה שמשתלחת לכל עבר ואומר שאני כן מוכיחה כבר שנתיים וחצי (או מדגימה, אוף, נורא קשה להשתמש במילים כביכול פורמליות בקונטקס הלא פורמלי שלהן וזה מראה לי כמה קשה זה לצאת מבית המשוואות החמים), שיש לי פוטנציאל סביר בהחלט (לא מתיימרת נו) לעסוק במחקר חישובי, ושלושת ה"כנים" כן מגיעים לי ושהרווחתי כל המלצה ביושר ובאמת עבדתי קשה, אבל האצבעות יודעות כמה הן גוללו פידים של אינסטגרם והעיניים יודעות כמה שינה הודרה מהן בשביל צפייה אקראית בחברים ואני קצת באה להגיד שאני בלופ של סבל מתמשך כבר ימים במרדף אחר ה"כנים" האלה שספק מגיעים לי אבל במבחן המציאות התנהגתי כל כך יפה וגם קיבלתי אותם וגם יש משהו מפחיד בכך שכל מה שצריך להסתדר מסתדר כי איפשהו דברים חייבים להתפקשש ואני מחפשת בנרות אחר סכר פרוץ ומחכה לאיזה צונאמי לא צפוי שיבוא ופרט למפלס חרדה מרקיע שחקים ולגעגוע לפסיכולוג שלי משנה ב' ודילמה עמוקה אם להעלות לעצמי במינון של האלטרולט שאני לוקחת בכלל בלי פיקוח פסיכיאטרי כי אני עייפה מלהתעסק בחרדה הכול נפלא ממש ממש נפלא.

 

- הרבה. בנים. (שלא יעופו הם לא ממש "גברים"). מגששים. סביבי. ואני בכוונה מתנסחת בכזו זהירות כי מתי מעט הביעו רצונם במפורש. בתכלס זו אני מלכת הקרח ונסיכת הכפור, עם מגדלים שלמים וצריחים וצמחים מטפסים קוצניים שלא ברא השטן. מהתלת בהם. משטה. אין בי טיפת רחמים לליבם שעשוי לדמם מקליעי חיציי. אני אין לי לב, חמודים. אבל אגו... בכל אופן מגיע לי כי אני יפה וגם ידעתי. אני חושבת שיש בי איזה פרומון שמשתחרר כשתקופות בחיי הן על סף סיום אחרת אין לכך הסבר. אני מרגישה כמו לפני דרום אמריקה כשיפי הבלורית והתואר ביקשו את ידי ובהינף היד בחרתי במיטתו של מי אבלה את הלילה. והיו שזה עלה להם יקר וגרמו לי להרגיש נסיכה ואני אוהבת את הסיפורים המיוחדים שלי על לילות חמקמקים חמים כקרים מלאי התשוקה והלהט. אני נזכרת בהם בערגה. אני נזכרת בבקרים בהם הרגשתי מיוחדת ובחיוכים מובכים כשראו בי אשת חלומותיהם. ועכשיו, חלקן בהחלט יפים עם הבלורית שלהם, ואני חסרת לב ומלאת יומרות ואולי יש לי קצת לב שאני לא אוכלת אותם בלי מלח רק זורקת להם פירורים של תקווה ללקט בכל פעם.

 

- כמעט סיימתי את העבודה המסכמת בקורס VR שהתברר כלא כזה מגניב כי כמעט לא לובשים בו משקפי VR ובקרוב אוכל לומר 2/8 וזה מרגש לא כמו הדברים הטובים הרשומים מעלה אך מרגש במידת מה.

 

- גיליתי שנוירו-אנטומיה, שאמור להיות מרכז התואר שלי ואני לא יודעת למה התפספס ורק עכשיו בשנה ג' כשאני עם חצי רגל בחוץ וגרה בתוך מערכת-דינאמית-א-סינכרונית עם 8 נקודות ביפרוקציה וlimit cycle של הישמור, גיליתי זאת. כמו שמיכל דליות אמרה כשציפיתי בה רודה בילדים לא מחונכים בערוץ 10, עדיף מאוחר מאשר אף פעם. 

 

- תמיד את החמישי הכי קשה למצוא. ברשות המספר המזערי של קוראי הנאמנים (אם אינו שווה ל-0) אני אגנוב מהשבוע שעבר. הצלחתי לרוץ 10 ק"מ אחרי תקופה, אבאמא עשו באמת הרבה כדי שיהיה לי נחמד ונעים בבית, סטייק אנטריקוט וגולדה וסושי והכול, זה כבר שני דברים טובים במחיר אחד.

 

נכתב על ידי , 1/2/2022 01:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




187,285
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל5 דברים טובים שקרו לי היום. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 5 דברים טובים שקרו לי היום. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)