לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ערוץ החיים הטובים???


שלום וברוכים הבאים לחור ההצצה אל תוך חיי.. אתם אוהבים להציץ, נכון? ;) אחרת לא הייתם כאן. אז קדימה, קריאה נעימה, שפני נסיון קטנים שלי

כינוי:  ארנבונת

בת: 41

ICQ: 204059384  

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

עדכון קטן


לא קיבלתי את עבודת הקופירייטינג הראשונה שלי. לא בגלל שלא הייתי מספיק טובה, כמסתבר, אלא בגלל פוליטיקה פנימית מטומטמת של החבר'ה שרצו להעסיק אותי. אבל שוין, יהיו אחרים. אני מניחה.
נכתב על ידי ארנבונת , 18/7/2008 02:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ערב בא, ערב בא.... יופי נחמה.


אז אני עומדת לסיים את התואר המזורגג שלי.

מבחן אחד ועבודה אחת וגמרנו. אפילו נראה שזה יהיה בציון סביר. אמנם סביר מינוס, אבל עדיין.

 

ואיכשהו, החיים סוחפים אותי לכיוונים אחרים לגמרי ממה שציפיתי. כבר יותר מחצי שנה אני עובדת כעורכת לשונית בעיתון תל אביבי חביב, ואפילו נותנים לי פרויקטים של עריכה מדי פעם בפעם. לפני כמה דקות שלחתי הצעת מחיר לעבודת הקופירייטינג הראשונה שלי. זה נראה כאילו אני הולכת ונשאבת לתוך התחום של בן הזוג שלי בלי שהספקתי להגיד אפצ'י בתחום שלי. זה די עצוב, סה"כ, כי לא למדתי עכשיו שלוש +1 שנים לשווא... בתואר כמעט הכי קשה באקדמיה. באמת, למה לכל הרוחות קרעתי את ישבני, בשביל לעשות משהו שבכלל לא למדתי בשבילו? מצד שני, אף אחד לא הבטיח לי קריירה מוצלחת בתור עורכת תוכן... ייתכן מאוד שגם בזה אני אפול על הפרצוף. אגב, אם מישהו כאן מכיר מישהו שצריך עורך תוכן, בעיקר לדסק חדשות - זה הזמן לומר לי.

 

לילה טוב לכולם.

נכתב על ידי ארנבונת , 12/7/2008 22:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,646
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארנבונת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארנבונת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)