לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Balloons above me


So count your money & I'll count my friends. We'll see who's richer in the end!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

who are you?


היי די הזנחתי את הבלוג קצת אני מודעת לזה, אבל נראלי כאן זה המקום שאני באמת יכולה לשפוך הכול.

יש כמה  דברים , 
אנשים נהיו ממש מגעילים בזמן אחרון, כל אחד נהיה צבוע מניאק  חרא  וכאלה.
זה גם יכול להיות בלי סיבה , נגיד אני כותבת להם היי או סתם מתחילה לעשות שיחה  שבעצם כוונתה שהם יזרמו בה אבל כל מה שקיבלתי זה התשובות האלו :

"אינלי כוח לשמוע את החפירות שלך"
"מה את רוצה? ביי"
ועוד נחשבו כידידים שלי שלא רבתי איתם אפילו לא כלום.

גם אם לי היו כותבים ככה? לא הייתי מגיבה בצורה כזאת מגעילה , יחס כזהה מעצבן אותיי מאוד.
אני נחמדה אליכם אז תיהיו נחמדים אלי זה לא כזה קשה להבין.

אבל אנשים שבאים אלי בגישה כזאת וואלה לא שווים כלום בשבילי , בחים שלי לא התייחסתי סתם ככה לבנאדם ועניתי לו בצורה מגעילה  , ולמה לי עונים ככה? הבעיה היא בי? או שאני סתם בנאדם שמתאמץ יותר מידי להיות בצד של החברים שלו כשהם שמים עליך זין?

כשבנאדם מתייחס אליך מגעיל מבחינתי אינלי מה לדבר איתו יותר , בשבילי הוא לא שווה כלום יותר

אני לא חושבת שזאת הדרך שאפשר להתייחס לכל אחד, תתנהג כמו בנאדם זה לא יזיק.

ואני גם לא הולכת לרדת לרמה שלו ולגרום למריבות וויכוחים כאלו  אני פשוט אתעלם וארחיק את הבנאדם מהחים שלי אם זה הדבר הנכון לעשות.






ועוד משו.

מערכת יחסים זה דבר מחייב נכון , אבל אם אתם רוצים להפרד מבני זוגכם? תעשו את זה יפה , אל תתחילו פתאום לייבש אותו , לעקוץ אותו, לדבר אליו כמו זבל.

כי כל זה עוד יחזור אליכם ואתם אולי לא תשימו לב לזה. כמו שאומרים  הקארמה תדפוק אתכם.

ואל תגררו את המערכת יחסים זה אתם גורמים לבני זוגכם לחשוב שאתם עדין אוהבים אותם וככה הם נפגעים יותר כשאתם בעצם מתייחסים אליהם בדיוק בצורה כזאת.

וזה מה שקרה לי  והחלטתי שאני מפסיקה את זה אחרי חשיבה רצינית ודיבורים ואולי פה ושם ריבים.

ותאמינו לי  אני מרגישה הרבה יותר טוב כי התרחקתי מהבנאדם ההוא אני יותר משוחררת ויותר טוב לי למרות שנפגעתי הרבה מהבנאדם שהיה ממש חשוב לי וואולי גם בכיתי . אפחד לא רוצה לקבל יחס מגעיל שכזה , אנשים פשוט לא שמים לב,

תעשו טובה?סיימו את זה בצורה יפה זה הכי טוב ואם יש בעיה תסבירו ותגידו את זה יפה , אפחד עוד לא מת מזה.



אשמח לתגובות שלכם.

 

חפשו אותי בפייסבוק .

https://www.facebook.com/?q=#/MeowAlinAngel?ref=tn_tnmn

 

נכתב על ידי , 14/6/2012 18:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 27




511
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLittleCookie*-* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LittleCookie*-* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)