לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

הטורקיז


מסע כומתה עם החיילים, בפעם האחרונה (תודה לאל)

היה מרגש. לא התרגשתי ככה מאז המסע כומתה שלי.

גאה בהם.

 

 

 

 


 

•••

 

מעבר לכל הטוב הזה...

הייתי אתמול אצל רופאת נשים בקשר לכאבים בבטן התחתונה שיש לי בחודשיים האחרונים.

היא עשתה לי אולטרסאונד (הדבר הכי סוטה שעשו לי אי פעם!!! היא אפילו שמה על זה קונדום אה?)

ובשחלה השמאלית היא ראתה מעין עיגול מוזר כזה... היא אמרה שאין לה מושג מה זה, זה לא נראה כמו ציסטה, אבל אני חייבת לעשות עוד אולטרסאונד דחוף דחוף. אבל אין מה להיבהל, נכון?

נמאס לי מכל הבדיקות האלה, ומכל הרופאים. אני רוצה להיות בריאה בבקשה.

ותכלס, אם יגלו לי סרטן... בואו נגיד שמופתעת אני לא אהיה. כבר השלמתי עם זה שיום יבוא וזה יגיע.

 

ניפרד בנימה אופטימית זאת ובהתנצלות על המחסור בעדכונים

חיבוק של הסוררת

עלמה

 

נ.ב

מחפשת נואשות רעיונות לברכה ליומולדת של הבחור שלי. גרועה בדברים האלה

נכתב על ידי , 10/3/2014 17:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משפחתי וחיות אחרות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlma. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alma. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)