לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tangled



Avatarכינוי:  tangled

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2019

you can't have it all


אני רוצה את דן

אבל דן הוא סמל

דן האמיתי לעולם לא ירצה אותי

לעולם לא ידמיין איתי עתיד

שבו אנחנו מבלים יחד יום אחר יום

מתלווים זו אל זה לאירועים משפחתיים

מפרסמים תמונות משותפות

הולכים לים ומטיילים ומדברים שעות

דן האמיתי יכול לדמיין אותי עירומה על המיטה שלו

דן האמיתי השאיר לי סימנים על התחת

כחולים, אדומים וסגולים

 

אני רוצה את דן

אבל דן הוא סמל

הרי באותה מידה יכולתי לקרוא לו

אדיר, אלכס, רון, אביב, גיל

אני רוצה את האחד הזה

שישאיר לי סימנים כחולים על התחת

שיחנוק אותי בזמן שאני יורדת לו
שלא יתן לי לנשום, שיתן לי סטירה שתשאיר לי אדום

שיתן לי למצוץ לו את האצבע

בזמן שאנחנו צופים בסרט

 

אבל זהו נגמר, אין יותר דן

בעוד שבוע התחת שלי יחזור לקדמותו

ואני כבר בחרתי במישהו אחר

בחרתי ברגש, הרומנטיקה, התמיכה

בחור שראוי לטייטל חבר

שמקפיד ומתמיד לכתוב לי לילה טוב

"אני אוהב אותך יפה שלי, מתגעגע,

מתי את חוזרת? רוצה לראות אותך."

בחור שלא נישק אותי פעם אחת.

 

מה לעשות, הגיע הזמן -

בחרתי ברגיש והמתוק, התמים והמפוחד, העדין והאוהב.

אני ללא ספק מקריבה את הכוס הרטוב שלי.

נכתב על ידי tangled , 11/2/2019 22:44   בקטגוריות אהבה ויחסים, מין  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , זכויות אדם , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtangled אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tangled ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)