לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Well some say I'm lazy, and others say that's just me, some say I'm crazy, I guess I'll always be. but it's been such a long time since I knew right from wrong, it's all the means to an end. I, I keep it movin' along


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

אם אלוהים היה קיים הוא היה פותח את השמים וממטיר אש על אלו שרוצחים בשמו


 

אין לכותרת שום קשר לתוכן הפוסט, זה איזה משפט ששמעתי במקרה באיזו תוכנית בוקר שבמקרה הייתה  דלוקה בדירה איי שם בשבועיים האחרונים וממש אהבתי אותו.

(אגב לא מצאתי שום מקור לציטוט בעיברית או אנגלית, אז פרס מובטח למוצא הישר)

 

הלפ טופ האהוב שלי הוחזר אליי בערך לפני שבוע, וכמו שכתבתי בפוסט הקודם, בגלל זה נעלמתי.

הלימודים יוצרים לחץ פסיכוטי, ואני באמת לא נלחץ בקלות מהדברים הללו, ובגלל זה אני עדיין בקושי נוכח כאן למרות שאני מת להתקדם בסדרת הקצביה.

 

זהו, אני חייב לחזור ללמוד ולא בא לי לפתוח אף חפירה כרגע, אז שיהיה לכם אחלה של המשך שבוע וDFTBA!!

 

 

נכתב על ידי Wayne Campbell , 5/8/2013 19:04   בקטגוריות ביני לבין עצמי, ההנאות הקטנות שבחיים, לימודים, אופטימי, שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Wayne Campbell

בן: 36



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWayne Campbell אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wayne Campbell ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)