לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כמעט 30 שנה שידרתי בקול ישראל מאמרי דעה.עיון חוזר מעלה כי עבר כהווה. דברים שנשלחו פעם אל גלי האתר נשלחים כאן שנית אל גלי האינטרנט.דורות אחרים יכולים לקרוא כאן מה שקודמיהם שמעו ואהבו. למאבק למען ערכים אין קץ.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2015

החוצפה של מע"צ - צבי ישראלי


מי שנוסע בימים אלה מירושלים לתל אביב עשוי לחשוב כי הושגה הכרעה בויכוח ההיסטורי אם יהיו בארץ שתי מדינות בין הים לירדן.  בכביש החשוב הזה , אולי החשוב ביותר בארץ, כבר יש שתי מדינות - מונפים שם הדגלים של שתיהן : דגל כחול לבן של מדינת ישראל ודגל לבן אדום של מדינת מע"ץ! כן מע"ץ! מאות דגלים מתנופפים ברוח זה לצד זה - דגל ישראל ודגל מע"ץ בשוויון גמור! איש לא יכול לטעון שדגל ישראל מקופח ומונף פחות מדגל מע"ץ!   ומי זה בעצם מע"ץ? אולי זה קיצור של המילה מעצמה? או אולי זה ראשי תיבות של "מדינה עצמאית"? מי זה מע"ץ שדיגלו שווה ערך לדגל מדינת ישראל? אולי זאת רק "מחלקת עבודות ציבוריות" במשרד לתשתיות לאומיות? ואם זאת רק מחלקה , אפילו לא אגף, מניין הזכות למלא את הארץ בדיגלה של המחלקה?  על פי חוק  - למי יש סמכות להניף דגלים בשטחים פתוחים? ואולי דגל מע"צ אינו שונה ממודעות פירסום של אירגונים ומוסדות שמע"ץ חייב , על פי החוק, לסלקם מצד הדרך?!

בקיצור  - מישהו צריך להתעורר ולשאול עד מתי "יום הזיכרון" ו"יום העצמאות" יהיו ימי הצדעה לדיגלה של מחלקת עבודות ציבוריות.

אגב - אם כבר הניפו את דגל מע"ץ , טוב יעשו אם יניפו אותו בחצי התורן. כי מי שקורא את דו"ח מבקרת המדינה על מע"ץ, מתחיל לבכות, כי השחור ממלא כל פינה.   לפני שלש שנים פירסמה המבקרת דו"ח קשה על מע"ץ והשנה שוב תאורים בלתי נסבלים של התעלמות מבטיחות הנהגים, ביזבוז מליוני שקלים, פיגור בלוח זמנים, אי סדר מנהלי , הפרעות לתנועה ונזקים למשתמשים בדרך.

ועוד מילה של ביקורת על המבקרת : הדו"ח הקשה מדבר על גורמים אלמונים במע"ץ שכשלו ובגללם נגרמו הנזקים. הדו"ח מזכיר חברות קבלניות שכשלו - אך גם הן אינן מוזכרות בשמן. מי ימנע מרשות מקומית להעסיק מחר את הקבלן שהמבקרת קבעה אתמול כי נכשל? ומי יזיז ממקומו את המנהל האלמוני במע"ץ שנכשל? יש להניח שהמנהל הזה הניף השנה את דגלי מע"ץ בכביש מתל אביב לירושלים וגם בשנה הבאה הוא יחייב אותי לשמוח עם דגלי המעצמה הקרויה מע"ץ.

 

                                                                        שודר 13.05.97 

נכתב על ידי אבא של אמני , 15/1/2015 16:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  אבא של אמני

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבא של אמני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבא של אמני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)