לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

רק תגיד לי שזה שקר מרושע, בדיחה לא מצחיקה \:


בלעדייך אין לי סיבה לחיות

כי כל רגע איתך הוא אושר וטוהר, וכל שנייה בלעדייך היא כאב ודמעות

בלעדייך אני כלום, ואיתך הכל אפשרי

טוב לי איתך,

ואיתך טוב לי עם עצמי

אני אוהבת אותך הרבה יותר משאי פעם תוכל להבין

ואם תלך, אני ימות מיד. גם אם אני יחייה,

אני בעצם יהיה מתה מבפנים. ומי ירצה להגן על זה?

אז בבקשה בבקשה בבקשה תגיד לי

שאתה לא גוסס.

בבקשה.

 

וזאת בכלל אני שצריכה להיות חזקה ולתמוך בך, לא? לא מגיע לי מישהו כמוך.


נכתב על ידי *Superchick* , 10/10/2011 18:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה אני לא מאושרת?


למה אני לא יכולה להיות מאושרת?
נכתב על ידי *Superchick* , 10/10/2011 18:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



\:


שימי מסכה של

חיוך ושמחה, צאי

לעולם

תשקרי לכולם

רק תלכי כבר לשם

תחזרי כבר

משם.


נכתב על ידי *Superchick* , 9/10/2011 21:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  *Superchick*

בת: 12




הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*Superchick* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *Superchick* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)