לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fake Smiles


דיכאון . זה מה שהפסיכיאטר אמר שאני סובלת ממנו , כל הזמן לבד עצובה מסתגרת בתוך עצמי עם נטיות אובדניות שהולכות וחוזרות כל הזמן .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

אני לא יכולה עם זה יותר !


 


ביום ראשון זה קרה ראיתי אותה , אישה מבוגרת שישבה לצידי באוטובוס ודיברה לעצמה . 

אדם אחר היא מסתכל ולא מבין אבל אני ? לצערי הזדהתי איתה . 

כ"כ מסובך כל העניין הזה .

לפני חודשיים שהלכתי לבדיקה העזתי לספר משהו שאיתי כבר כמה שנים , עוד מגיל קטן . 

כתוצאה מכך קיבלתי כדורים חדשים , את הכדור קלופיקסול לא כ"כ ידעתי למה הוא בדיוק 

אז עשיתי גוגל וכנראה שזה תרופה לסכיזופרניה . 

סכיזופרניה ? אני ? איך בדיוק .. 

מגיל קטן אני סובלת מסוג של חרדת יתר , מבטים של אנשים , מחשבות שלא בהכרח נכונות , חשיבת

דברים לא הגיוניים , בניית דמות חדשה .. והכי שנוא עליי זה העובדה 

כשאני יושבת לבד אני מתחילה לדבר לעצמי . 

מה הקטע הזה ? לשבת בחדר , לדמיין דמות מסויימת ולדבר איתה , לבכות איתה,לנשק ולחבק פאקינג את האוויר !! 

כולם מדברים לעצמם לפעמים , אבל להפוך את זה לבסיס קבוע ? יומיום?במשך שנים .. 

עוד מגיל קטן זה ככה , בהתחלה הייתי מדברת לחפצים מסויימים ולאט לאט זה הפך לכל דבר . 

אףפעם לא סיפרתי את זה .

אני לא רוצה שיחשבו שאני משוגעת , בגלל זה אני מסתירה מידע מהפסיכיאטר .

אני יודעת שזה לא טוב אבל אני לא מוכנה לקחת סיכון. 

  תמיד היה לי את הפחד שזה יחמיר . 

בנתיים אני שולטת על זה אבל בעוד כמה שנים ? מה יהיה אז .

אני אהפוך להיות כמוה ? כמו אותה אישה שדיברה לעצמה לפני אנשים ? 

אני לא רוצה את זה !

זה הפחד הכי גדול שלי , שאני כבר לא אוכל לשלוט בזה . 

את הדיכאון כבר קיבלתי והבנתי אבל את זה ? אני לא מוכנה לקבל !

קרה לי פעם אחת שישבתי בסלון ונזכרתי במשהו מעצבן שהמורה עשתה . 

ולבד זה קרה , התחלתי לדבר כאילו היא שם יושבת מולי ומקשיבה לי שבעצם אני מדברת לאוויר .. 

לאט לאט הרמתי יותר את הקול ממש התעצבנתי . 

שסיימתי לדבר איתה שמעתי קול , הזזתי את הראש וראיתי את אחותי הקטנה , יושבת בשולחן אוכל 

מסתכלת עליי במבט לא מבין ושואלת מה זה היה עכשיו ? 

קפאתי !

לא ידעתי מה להרגיש , מה לומר , איך לצאת מזה . 

לא האמנתי שמישהו ראה אותי במצב הזה , לא ידעתי איפה לקבור את עצמי . 

התחלתי לצחוק מרוב לחץ והמצאתי לה שאנחנו מעלים הצגה בבצפר והתאמנתי  .

הלוואי וזה היה נכון .

הלוואי וזה היה משחק או סוג של מסכה ולא אני באמת .

אני חייה עם זה כבר כמה שנים .

אין לי מושג מה זה או למה זה , אני רק רוצה שזה יגמר כבר \:

 




נכתב על ידי , 29/3/2013 15:27  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיכאון ? אתה לא רצוי כבר ..




היי אני דיכאון,

אני חבר שלך..

אומנם לא מהסוג הטוב אבל תאמיני לי שברגע שנכיר נלמד להיסתדר .

תסמכי עליי , תקשיבי לי ותבטחי בי !

כשאחרים יעזבו ,אני ? תמיד אהיה כאן בשבילך .

אני אגרום לך להרגיש חסרת ערך .

אני אגרום לך להרגיש לא רצויה .

אני אגרום לך להיות בודדה.

אני אגרום לך להתרחק .

אני אגרום לך להתפרק.

אני אגרום לך לפגוע בעצמך.

אני אגרום לך לאבד כל רצון להישאר בחיים .

אני אגרום לך לשמוע את הקולות שלי בתוך הראש שלך.

יודעת מה מצחיק ? שאת לא יכולה לבחור בי , גם אם תרצי אני כבר כאן.

 לאט לאט את תתרגלי , פשוט תתמכרי . 

ינסו לעזור לך ,אל תקבלי את העזרה.

יתנו לך כדורים כדי להילחם בי ,אל תקחי אותם .

מישהו פגע בך ? לכי תחתכי שנינו יודעים שתרגישי טוב אחרי זה (:

כשמישהו יגיד לך שאת יפה , אני תמיד יזכיר לך שהיית קטנה קראו לך מכוערת . 

כמישהו יגיד לך שאת מדהימה אני אהיה פה כדי להזכיר לך כמה פגומה את .

כשמישהו יגיד לך שהוא אוהב אותך אני אזכיר לך כמה הוא מרחם עלייך .


היי דיכאון אני אלי , 

אתה לא חבר אתה אויב !!

נכנסת לי לחיים בלי שאני ישים לב בכלל ואני ? לא התנגדתי .

הקשבתי לך , לקולות שלך ואני שונאת את עצמי על זה.

היינו חברים לתקופה ארוכה מדי ועכשיו הגיע הזמן להיפרד.

יהיה לי קשה , כמו שאמרת לי אני כבר מכורה לזה .

לכאב הזה ,לסבל ולבדידות .

אבל יודע מה מצחיק ? אותך אתה צודק לא בחרתי אבל אני כן בוחרת להילחם בך .

אתה תנסה לעצור אותי אני יודעת , אבל אני לא מתכוונת לוותר בקלות .

כל פעם שאני אסתכל על היד שלי אני אזכר בך .

אני אזכר איך אתה זה שכמעט הוביל אותי למוות.

את הזיכרונות שיש לי ממך אני לא יכולה לשנות , גם אם אני רוצה .

תבין אני כמעט בת 17 והכל רק הולך ומחמיר .

אני שונאת את עצמי .

אבל אני מבטיחה לך שיום אחד אני גם ילמד לקבל לאהוב את עצמי כמו שאני .

אני לא מתכוונת להמשיך בכיון הזה . 

זה כ"כ משפיל ומביך שאנשים מבקשים לראות את הידיים שלך . 

ההרגשה הזאת שאת אומרת שהפסקת לפגוע בעצמך , אבל את יודעת שעדיין קשה 

לאחרים להאמין .

אני רוצה להפסיק לשקר , אבל אני לא מצליחה .

כל פעם ששואלים אם אני בסדר , הדמעות חונקות .

אני חזקה , אני יודעת !

אני מאמינה בזה .

אבל לכולם יש נפילות .

ועכשיו הגיעה הנפילה שלי , אני לא יודעת כמה זמן היא תימשך .

אבל יבוא יום ואני אלחם בזה .

אני אלחם בך .

אני אלחם בשביל להציל את חיי !! 

 




נכתב על ידי , 2/3/2013 16:44  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

Skype:  lilelinortadela 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Real Elinor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Real Elinor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)