לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Je Ne Sais Pas



Avatarכינוי: 

בת: 27




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2019


שנה ותשעה חודשים ליתר דיוק מאז הפרידה, לא מאמינה שאני כותבת את זה אבל

בפעם הראשונה התאהבתי שוב, ביזיז ,מהעבודה,שנשאר בחול ואני בארץ

יש יותר גרוע מזה? 

לא יודעת אם זה כי הוא הסקס הכי טוב שהיה לי 

או בגלל הידיעה שזה יגמר תוך כמה חודשים ולא נתראה שוב בחיים ואני אתגעגע אליו אבל הוא לא אליי

 

אז פתחתי טינדר כמו ילדה מפגרת 

ואלוהים כמה שזה קל

וכמה לכולם שם יש זין קטן

"איך עבר עלייך היום?" לא אכפת לך ולי גם לא אכפת איך עבר שלך בוא פשוט נזדיין ונסיים עם זה 

 

כמה אני מחפשת מישהו שימלא את החלל הזה שנפער בי כל פעם מחדש

ולמה אני לא יכולה למלא אותו בעצמי?

 

 

 

נכתב על ידי , 11/4/2019 23:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





56,670

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShame, Shame אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shame, Shame ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)