לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ולפעמים הרכבת שבאה לדרוס אותך היא האור שבקצה המנהרה

Avatarכינוי:  John Die

בן: 28

Skype:  dimv israblog 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

מחטים.


אין לי בעיה עם מחטים

אף פעם לא הייתה לי

 

תמיד רופאים אהבו לעשות לי בדיקות דם

אין לי ורידים בולטים

פשוט הם ידעו שאין לי בעיה אם הם יפספסו

 

כשהייתי בבית חולים נתנו לסטודנטים להתאמן עלי

כי שאלתי אם זה יעזור

והם אמרו שכן

אז מי שלקח לי דם היו סטודנטים שלמען האמת היו טובים בזה

 

אף פעם לא אוכל להבין את הפחד ממחטים

כשמעידה קלה כואבת יותר, למה לפחד ממחט?

פוביה

כשמחזיקים לידכם מחט אתם נכנסים לפאניקה

כל דבר שנוגע בכם מרגיש כמו דקירה

והדקירה מרגישה כל כך כואבת

 

אותה דקירה שאני בקושי מרגיש אתכם כל כך מפחידה

 

אז אחרי שסיכמנו שכאב זה דבר סובייקטיבי

אתם יכולים להפסיק להגיד לי שלכם יש את אותם קשיים?

את אותם מחטים?

אתם מוכנים להפסיק לקרוא לי חלש?

 

 

 

הטלפון שלי משלים את השם שלה לבד אחרי שאני כותב למישהו לילה טוב

הרגשה רעה.

אני תוהה אם השארתי אצלה יותר מחור של מחט.

נכתב על ידי John Die , 27/8/2014 01:45  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עברתי


מי היה מאמין. צעד חיובי בחיים שלי.

דירה משלי + 2 שותפים שיצטרפו בהמשך

כרגע אני חי לבד

נראה כמה זמן זה יחזיק

אם זה יחזיק

 

בינתיים אני מתרכז בעבודה

כל דבר אחר נראה פשוט שבור מדי

כולם נמצאים רחוק או שהתרחקתי

והתרחקתי הרבה.

 

כרגע אני מחפש את הדברים שיסיחו את דעתי

את הדברים שיעסיקו אותי בבית החדש

בעיר החדשה. פעם ראשונה שאני גר בעיר

או לפחות בגיל שאני יכול לזכור...

 

אני צריך את הפסנתר שלי פה.

והוא לא יגיע. הוא נשאר בבית הקודם.

עם שאר המשפחה.

כרגע יש לי גיטרות. בהמשך אולי איזה פסנתר חשמלי.

 

מתחיל להרגיש כמה רחוק אני הולך להישאר

כל מי שאני מכיר וכל מה שאני מכיר

במרחק כמה שעות נסיעה

הופכים לחלק קטן יותר מהחיים שלי

 

בינתיים צריך לשלם על דירה

ועוד מעט גם לימודים

ועבודה

אני בטוח שאני בן 18?

נכתב על ידי John Die , 22/8/2014 21:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,593
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJohn Die אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על John Die ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)