לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עיינים נוצצות.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

בבוקר הכול נראה טוב יותר.:)


אתמול הייתי באווירת רחמיים..אה?
הרגשתי בודדה למרות המליון חברים שתמיד מעודדים :)

התחלה של פתיחת חומת החוסר אמון בנאישם תפתח. זהוו!! די לסמוך על רחמים על עצמי ושל אחרים...
די לחכות שמישהו יגיד לי שהכול יהיה בסדר :)
 כי אני יודעת שיהיה בסדר ואם אני באמת צריכה מישהו הוא שם...
הייתי עצובה כול פעם שהרגשתי שאין לי עם מי לדבר אפילו שזה היה לא נכוןקריצה
מאכלת לכם שיהיה לכם שנה של אמון,אהבה חדשה,חברים חדשים,ואנשים טובים באמצע הדרך


אוופטמיותתתחיבוק של הסוררת
ותודה לאנשי ישרא שתמיד נחמד לקבל מהם הודעות♥
ושננה טובה לכן אנשים טובים D: 

 
נכתב על ידי , 29/9/2011 09:16  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הלב דורש צדק.אנושי


פריקה של פוסט ראשון
עיינים נוצצות

בעצם אני בלוגרית חדשה לגמרי.
אני אף פעם לא כתבתי שמישו בידיעה יקרא את זה...וזה בעצם החסרון והיתרון של ישראבלוג
הצצתי בבלוגים של עשרות אנשים והם היו כול כך גלויים.ואתה רואה אנשים.אתה לא רואה בלונדינית או אחת עם גשר או ממושקפת,אתה רואה עוד בנאדם כמוך שרק רוצה לחיות את החיים שלו ולהיות מאושר.


עד לפני ההתחלה החדשה שאני מנסה לסלול לעצמי
ציפיתי מאנשים שיבנו ,שיתמכו...
אני בטוחה שעבר על אחד מכם מצב כזה
שאתה רוצה שמישהו יקשיב ,מישהו יבין. כי זה מישהו שמכיר אותך הרבה . וזה קשר שתמיד פיתחת אליו תקווה.
אבל במצב שלי הייתי בנאדם של גלגל חמישי לפחותעד שהגעתי להתחלה החדשה הראשונה שלי...
כיתה ז' הכרתי אנשים חדשים ובניהם ילדה שאני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיה..
לא חשבתי בחיים שאני ימצא סוףסוף בנאדם שבאמת אני מרגישה את החיבור הזה שאכפת לו ממני
מצאתי שניים כאלה אחד מחברה חדשה ואחד מידיד חדש שאפילו שאנחנו לא מדברים הרבה בגלוי אם אחד מאיתנו עצוב או שמח תמיד יש למי לפנות שבאמת יבין ואת זה בעצם אמרתי רק לחברה החדשה..

עכשיו בחזרה לנושא~~
בהתחלה החדשה שלי? אני לא מצפה יותר מאנשים שיבינו כמו שחשבתי.
החיים הם לא קומדיה רומנטית שיש לך חברים טובים שבאמת רוצים רק את הטוב שיהיה לך.
אפילו חברה שחשבתי שאני יכולה לסמוך עליה בסוף גיליתי בני לבין עצמי שזה הכול היה סתם,זיוף

בהתחלה החדשה שלי.
אני בנאדם שמח כמו תמיד אבל לומד מטעיות..
ההתחלה החדשה הזאת זו ההתחלה העצובה שאני צריכה לחסום כמה מחסומים נגד אנשים שיפגעו בי
ההתחלה החדשה של השמחה תפתח ברגע שאני יחליט שאני מוגנת בפני הכול.
וזה לא יהיה בראש השנה,או ב2012 זה היה כשאני ירגיש
שאני בטוחה בטירה קטנה של אמון ברק מי שמגיע לו

סליחה אם זה היה פוסט מדכא אבל זה פוסט של פריקה.
מכול האכזבה שספגשתי מאנשים שבסופו של דבר הייתי רק גלגל חמישי רק כפתור של F12 רק חצי ציפור על העץ הכי גבוה
אז כשהטירה תיבנה אני יפתח את השער להתחלה החדשה.מוציא לשון

 
מי שקרא עד לפה ~~מחיאות כפיים~חיבוק של הסוררת



 
נכתב על ידי , 28/9/2011 22:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 26




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , עד גיל 14
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTheSmileLady אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TheSmileLady ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)