לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life


בובספוג רולז!!! חתולכלב.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

כולם רוצים חברה טובה...


אבל מה אנחנו מוכנים לעשות בשביל שהחברה שלנו, החברה הישראלית תראה יותר טוב? בתור בוגרת מכינה קדם צבאית "נחשון" אני מרגישה חובה לשתף אתכם במאמצים שעושים בוגרי מכינות וסתם אנשים טובים מכל רחבי הארץ, להפוך את החיים בארץ ליותר נעימים, לפחות בשביל אלה שקצת יותר קשה להם. אני מצרפת לינק לאתר של עמותת "חברה טובה" שמטרתה היחידה היא להציג  לאנשים מכל מקום שמעוניינים להתנדב ולתרום אפשרות למצוא את הדבר שמתאים להם... בכל אופן הם מסבירים את עצמם טוב יותר ממני, פשוט כנסו לאתר.

 

http://www.hevratova.org.il/

 

נועה.

נכתב על ידי , 19/9/2007 22:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וואו... מוזר לי...


טוב... עבר ממש מלא זמן מאז כתבתי בפעם האחרונה... אני לא יודעת למה הפסקתי לכתוב אז, ואני לא ממש יודעת למה אני כותבת היום... יכול להיות כי משעמם לי ואין לי משהו יותר טוב לעשות (בשעה 2:13 בלילה ובאופן כללי) מאחר ושברתי את הרגל וכמעט כל החברים שלי כבר בצבא...

 

ממש מוזר לי... הבלוג הזה נראה לי כאילו הוא מתקופת חיים אחרת, וסביר להניח שזה נכון, אין לי מושג למה כתבתי את כל מה שכתבתי בעבר וחשבתי שזה יעניין מישהו, ואין לי מושג למה זה צריך לעניין מישהו... אני חושבת שכדאי לכל מי שנכנס לפה להסתכל קצת על מה שכתבתי פעם... זה סתם מצחיק לראות איזו ילדה הייתי... לא שעכשיו אני כזאת בוגרת, אבל עברו כמה שנים...

 

אין לי ממש מה לכתוב עכשיו, אבל נראה לי שמעכשיו ועד שאני אתגייס לפחות אני אשתמש בסוג של במה שהבלוג הזה נותן לדברים קצת יותר מעניינים ופחות אגואיסטיים... אולי מישהו ישמע בסוף...

 

אולי זו רוח השנה החדשה שהשתלטה עלי, אז שתהיה שנה טובה ומתוקה, מלאה אושר ואור...

 

אוהבת את כולכם,

 

נועה.

נכתב על ידי , 12/9/2007 02:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 35

MSN: 

תמונה




2,441
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבובספוגית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בובספוגית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)