לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מדמואזל קושט

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

אני מתחילה לחשוד


שאפילו כאן אני לא אנונימית

חבל, דווקא ניסיתי לשמור יפה על סודיות

לא נורא, נפתח אחד חדש

כל שנה ככה

ליתר בטחון

נכתב על ידי מדמואזל קושט , 15/6/2012 02:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוף


זו תקופה של סוף, פשוט:

תשוקתי הגדולה הסתיימה,
המסגרת הספק-משפחתית ספק-פלרטטנית סופה הגיע במפתיע ובהקלה,
וגם עץ התותים סיים לתת את פירותיו ונשארו
עליו הבודדים נעים בקלילות לא מוערכת ברוח. 

שיחות העפה מLEAD הן בערך כמו לקחת את חברה שלך לשיחה "אני חושב שהגיע הזמן שתפרדי ממני"

אבל זה בדיוק כמו בסרטים, שיש פיצוץ גדול בסוף הסרט, והגיבור הולך משם בסלואו מושן בלי להסתכל אפילו על ההרס, וחוזר למשפחתו\אהובתו\וואטבר. אז אני אלך משם, בדיוק ככה, ואת כל הכוחות שהשקעתי פה אשקיע בעצמי, ובדברים האחרים שאני עושה.

 

Cool guys don't look at explotions.

נכתב על ידי מדמואזל קושט , 9/6/2012 20:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , המתמודדים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למדמואזל קושט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מדמואזל קושט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)