לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של ד' .


D:

Avatarכינוי:  ד'

בן: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

סוף החופש


עברו 15 יום , ומחרתיים אני כבר צריך לחזור לבית ספר .
אני לא רוצה לחזור .
לא רוצה סטנדרטי

 

לא התחלתי עם השיעורים . ואין לי מצב רוח להתחיל אותם עכשו .

בשעה 18:00 בערב , אנחנו נוסעים לקרובי משפחה בצפון , ומה זה אין לי חשק , וזה אומר פחות זמן ללמוד עצבני

נכתב על ידי ד' , 21/10/2011 14:23  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גלעד שליט , חזרת :)


כן , אני שמח שהוא חזר .
באמת מגיע לו לחזור אחרי מה שהוא עבר .

הרופאים קבעו שהוא בריא מספיק בשבי לחזור למצפה הילה , אבל אני בטוח שהוא סבל 5 וחצי שנים , בלי אור יום ובלי משפחה וחברים .
אני אישית , לא היתי מחזיק מעמד נפשית .

אני חושב ש 1027 אסירים זה יותר מידי .
אבל עם זאת אני חושב שאי אפשר להשאיר אותו שם .

ואם לא היתה אפשרות לעסקה טובה יותר , אז המצב כרגע זה המצב הכי טוב שאפשר היה להגיע אליו , ואני שמח בשבילו שהוא שוחרר סבבי 

 

ושוב , אני נגד שחרור 1,027 אסירים , אבל אין מה לעשות . זה הכי טוב שהיה יכול לצאת לנו מזה .
ביי חיבוק של הסוררת 

נכתב על ידי ד' , 18/10/2011 15:49  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ההרגשה הזאת .


מעניין מה ההרגשה , ההרגשה הזאת של לחתוך . 
אני מכיר כמה ילדים שחתכו כמה פעמים , את הורידים סטנדרטי 

אף פעם לא היה לי האומץ לשאול איך זה מרגיש .
האנדרנלין שזורם בגוף , הדם שנשפך על הרצפה אחרי שיסוף הסכין .

פעם כמעט חתכתי , אבל אז עצרתי את עצמי , זה לא שווה את זה .
אבל עכשו , אולי אני כן יעשה את זה , שום דבר לא מצליח לי , ואני לא מרגיש כלום , והכל חרא מסביבי , ואני לא מצליח בשום דבר .
אולי אחרי החתיכה , אני ירגיש משהו , או שזה יעזור לי להצליח .

מעניין מה ההרגשה .



 
נכתב על ידי ד' , 15/10/2011 13:58  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לד' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ד' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)