לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Love who you are.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

.


אני מצטערת.
מצטערת שאני כזאת רעה לפעמים.
מצטערת שאני יכולה להיות כל כך מגעילה.
מצטערת שאני יכולה להיות כ"כ חסרת רגישות.
אני מצטערת שאני דו קוטבית.
אני מצטערת שאני אובססיבית.
אני מצטערת שאני כזאת קנאית.
אני מצטערת שאני שקרנית.
אני מצטערת שאני סכסכנית.
אני מצטערת שאני חותכת את עצמי.
אני מצטערת שאני בוכה.
אני מצטערת על זה שאני לא מחייכת.
אני מצטערת שנולדתי ככה.
אני מצטערת שאני ניראית ככה.
אני מצטערת שהתחלתי לעשן.
אני מצטערת שהתחלתי לשתות.
אני מצטערת שהתחלתי עם הסמים.
אני מצטערת שאין לי אמא.
אני מצטערת שאבא שלי מאנייק שמכה אותי.
אני מצטערת שאני רבה כל הזמן מכות.
אני מצטערת שאני כל הזמן מקללת.
אני מצטערת על זה שאני לא יכולה ללכת לישון פעם אחת עם חיוך.
אני מצטערת על זה שאני לא יכולה לחייך, ולהתכוון לזה.
אני מצטערת על זה שכל אחד שהיה איתי היה איתי כי הוא חשב שאני שרמוטה.
אני מצטערת על כל מה שמדברים עלי.
אני מצטערת שאני רבה עם העובדת סוציאלית.
אני מצטערת שאני בורחת מהמשטרה.
אני מצטערת שאני לא יכולה להחזיק את עצמי.
אני מצטערת ששום בצפר לא יכול לקבל אותי.
אני מצטערת שאני אוהבת לשנוא.
אני מצטערת שאני לא יודעת לאהוב.
אני מצטערת שאין שוב חברה שאני באמת יכולה לסמוך עליה שתהיה איתי פה.
אני מצטערת על זה שאף אחד לא מבין מה עובר עלי.
אמא, לפעמים אני מצטערת שלא עשית הפלה.
נכתב על ידי Love Yourself. , 8/11/2012 01:06  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Love Yourself.

בת: 25




304

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLove Yourself. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Love Yourself. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)