לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Faith Is Only Fiction


What if I break the silence? What if I do forgive the past?

Avatarכינוי:  Ice Ghost

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

תמונה מחרידה. מאוד.


פתאום התחשק לי לכתוב...
בלי שום סיבה מיוחדת, סתם כך.
עוד יום משעמם חלף לו, מחר צבא. באסה.
לא יודעת מה לעשות עם עצמי, אני עוד שניה מטפסת על הקירות משיעמום.

אבל "טיול" ברחבי האינטרנט גילה תמונות שמוכיחות לבטח שיש אנשים הרבה יותר משועממים ממני. בין אם זה מי שנמצא בתמונות ובין אם זה מי שצילם אותן/ערך אותן...
הנה דוגמא מחרידה למופת של זמר מוכשר ביותר (לא, באמת...) שבמהלך חייו איבד בורג..  (או שנייים).
(או יותר. הרבה יותר).
(אם אתם מתחת לגיל 18, בעלי מחלות לב או נשים בהריון או סתם עדינים- פשוט אל... אל... הזהרתי אתכם..) LINK
כן. זה מחריד (אותי לפחות, יכול להיות שמישהו אחר ימצא הסבר יותר נאה למה גבר בן 50 מציג לראווה את האשכים שלו על במה בזמן מופע מוזיקלי כשהוא לבוש בשמלה לבנה ונזר קוצים לראשו וכשהוא מאופר באופן שלא יבייש את מרלין מנסון בכבודו ובעצמו. אה, ושכחתי לכלול את גוש הצואה ששוכב על הבמה בתיאור שלי).

אולי זו הזיקנה? אולי גם אני אחרבן על הבמה בגיל 50? חח..



נראה לי אני אהפוך את הבלוג למעין אלבום תמונות- אוסף תמונות שאני מוצאת באינטרנט.
ובזאת אני פותחת עוד גילגול לבלוג הזה... תראו את המספר שלו- 76630. זה היה כשהייתי בכיתה ח', לפני 6 פאקינג שנים... מה רק לא עבר עליו.
נוסטלגי להיזכר בתקופה ההיא... אם אני רק אמצא printscreen של עיצוב שהיה לי פעם.. וואי.. ילדה קטנה ואפלה.. [=
(עכשי ואני סתם ילדה מגודלת... חח..)

טוב, פרקתי את הצורך שלי לחלוק את זה..
נכתב על ידי Ice Ghost , 9/1/2010 20:49  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,719
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIce Ghost אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ice Ghost ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)