לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שלוות בדידות גדולה על מרחב הנהר~


לבבי התרגל אל עצמו ומונה במתינות דפיקותיו..

כינוי:  EgPp

מין: נקבה

Skype:  Egpp_iggy 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2014

נדוש כמה שזה נדוש


אני אוהבת אותך, כבר שלוש שנים שאני אוהבת אותך.
אנ אוהבת אותך עם עליות ועם ירידות, 
אהבה בנאלית,
אהבה מסרסת,
אהבה כואבת,
אהבה מאושרת ואהבה מורכבת.
אני אוהבת אותך כל הזמן בכל צורות ההתגלמות של אהבה.

אני אוהבת לחכות ,
אני אוהבת להבין שנישארה לי עוד שנה שלמה לחכות ורק עוד 12 חודשים.
אני אוהבת שאת עסוקה, אני אוהבת שזה משאיר לי זמן להתפתח בלעדייך בשביל להגיע מוכנה.
אני אוהבת את השינוי שחל בך, אני אוהבת לא להיות בטוחה מה את חושבת ואם טוב לך. 
אני אוהבת להתרגש מלחשוב עלייך,
אני אוהבת לחשוב על היום בו הנסה לגלות אותך מחדש.
אני אוהבת את הספקות שלי.

אני אוהבת את הבכי פעם בחודשיים במתקפת געגועים חוזרת.

אני אוהבת לאהוב אותך , אני אוהבת אותך, אוהבת אותך, אוהבת אותי אוהבת אותך.


וזה לא כי יום האהבה, אלא בגלל שכולם מדברים על אהבה וזה מזכיר לי שלא כתבתי לך ברכת אהבה.
נכתב על ידי EgPp , 15/2/2014 15:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,206

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEgPp אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על EgPp ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)