לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

צילום

Avatarכינוי: 

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

טיזר לפוסט איטליה


חזרתי לפני שבוע מאיטליה.

אני יכולה להגיד שהיה מדהים!! איטליה כל כך יפה ובאמת שלא תיארתי שעד כדי כך..

אני ממש מצטערת שלקח כל כך הרבה זמן לעדכן, פשוט יש בעיה קטנה עם התמונות. 

פאקינג צילמתי 1000 תמונות! ערכתי מתוכם רק 200.

אז עד שאני אמצא פיתרון הנה כמה תמונות מאיטליה.

 

1.בטיסה!! 

היה רע.

 

2.

 

3.

 

4.קוליסאום. הוא כזה ענק! לא חשבתי שהוא כזה ענק! (אולי רק אני סתם התלהבתי)

 

5.

 


שוב, אני ממש מצטערת שזה כזה פוסט קצר. 

מבטיחה שיהיה המשך בקרוב! 

 

נכתב על ידי , 20/8/2013 23:29  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,084
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לphoto-neta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על photo-neta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)