לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


התחלה של סיום

כינוי: 

בת: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

אלוקי תן בי את הכוח לשנות מה שניתן לשנות לקבל מה שלא ניתן לשנות ולדעת להבדיל בין השניים"


אז מה חדש? כל יום אני מגלה דברים חדשים נעימים יותר ונעימים פחות, היום למשל גיליתי שאין באמת תאריך חזרה ושאני מחכה לחינם לשובו לי אין מושג מתי יקרה. מתי אני אקבל תשובות לכל שאלותי.  ובנוסף בצהרי היום ראיתי שרשור ארוך בפייסבוק של  התכתבות בין אחיינית שלי בת ה 14 לגיסתי הנשואה והאם ל 3+ בת ה 35  של רפש וגועל ותת רמה. היא לא השכילה לשים לב שהיא מתכתבה עם ילדה פגועה שהדוד האהוב שלה ברח ופגע בה ובדודה הקרובה שלה מאוד. איזה עובדת סוציאלית אין בה את הרגש והחמלה לדבר כזה היא יושבת ומתקוטת עם ילדה!!! אנשים שעשויים מרוע לא משנה כמה טוב תעשה להם הם תמיד ירקדו על דמך.


אלוקי תן בי את הכוח לשנות מה שניתן לשנות לקבל מה שלא ניתן לשנות ולדעת להבדיל בין השניים"

נכתב על ידי , 31/10/2011 05:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מסתבר שיש הפתעות בחיים- עוד 11 יום לשיבה הביתה


אני כל רגע נתון מגלה מידע חדש חשוב יותר או חשוב פחות והראש שלי כבר לא עומד בעומס... אני אשמח אם למשהו יש רעיונות איך מנקים את הראש מכל המחשבות ומצליחים להרדם אחרי שני לילות (והשלישי בדרך) ללא שינה.


יש לי דילמה קשה מה לעשות הלאה, אם להתחיל בהלכי גירושין או לחכות עד לשובו של "הבורח" לישב איתו את העניניים לכאן או לכאן ורק אז להתחיל בהליכים משפטייםאו בכלל לקוות שהכול לטובה ואנחנו חוזרים למסלול אחרי חזרתו כל הזמן מתנהל אצלי וויכוח מאוד קשה ונוקב בין ממלכת ההגיון למדינת הרגש. ואני לא יודעת במי לבחור אין לי באמת ידיעה מה אני מעדיפה ובמי אני בוחרת. אני רק יודעת שהכי אני פוחדת מלהגיע למצב סופי, למצב של גט. 


הלוואי ואני מאחלת לעצמי שבעלי שעדיין יקר לי  למרות הכול יחזור במהרה הביתה לישר את כל הדברים העקומים ולהתחיל דף נקי  הלוואי.

נכתב על ידי , 29/10/2011 23:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"בואי כלה לקראת שבת מלכתא"


אני מרגישה כמו כלה ביום חתונתה, ערב הכלולות. כמו שבת כלה שלי, כל המשפחה הגרעינית המורחבת שלי סביבי מחבקת חיבוק דוב חם ואוהב. ואני לקראת פתיחת פרק חדש בחיי, פרק מלא חששות מלא שאלות מלא פחדים אבל עם המון תקווה לעתיד טוב יותר עתיד שמח. רק חבל שבסוף התחליך להבדיל מיום כלולותי במקום להוסיף עו נשמה לחיי החצי השני שלי ולהפוך לשלם. אני חוצה את נשמתי לשניים ונפרדת מהחצי השני שלי. במקום ליצור זוג נוצר פרט ואני נשארת לבדי...

אני מקווה שהנשמה היתרה שאנחנו מקבלים לכבוד שבת תעזור לי להתחזק ולרפא את הנשמה היום יומית שלי ולמלא אותה בהמון כוח לקראת התקופה הקרבה!!

 

שבת שלום

בובית

נכתב על ידי , 28/10/2011 16:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הספירה לאחור אחלה... עוד 12ימים ליום הגדול


עוד 12ימים בעלי צריך לחזור לארץ אחרי הבריחה הגדולה (בתקווה שזה לא שקר והוא באמת יחזור) וכל הלילה אני מנסה לחשוב מה יקרה? מה אני יעשה ? איך אני אגיב שאני הראה אותו? איך הוא יחזור? מה הוא רוצה לעשות איתנו מעכשיו והלאה? מה אני רוצה? מה יהיה עלינו? אני עדיין מאוד אוהבת אותו לכן הראש מבין משהוא אחד והלב רוצה משהו אחר. וקשה לי לנשום ואני לא יודעת מה לעשות... וככה עבר לו הלילה הראשון וישנם עוד 11 לילות לפני. איך אני יעביר את הלילות הבאים... מה יהיה עלי? איך יראו החיים שלי מהיום והלאה? איך קמים עם כל הקושי ומתחילים מחדש ? אני רוצה "לקום מחר בבוקר עם שיר חדש בלב, לשיר אותו בכח לשיר אותו בכאב לשמוע חלילים ברוח החופשית ולהתחיל מבראשית".

נכתב על ידי , 28/10/2011 04:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום הראשון של שארית חיי


אז איך אני אתחיל.... לפני 8 שנים שאני בת 18הכרתי גבר מקסים ומיוחד בן 31 והתאהבתי בו עד  עמקי נשמתי. אחרי שנה וחצי התחתנו ואז הכול התחיל... כבר בשבת החתן הוא סיפר לי שאין לו שום כוונה שהיו לנו ילדים. שאני חשובה לו אבל הוא לא מרגיש רגשות ושהוא לא אוהב. אבל אני מאוהבת עד מעל הגג ממשיכה לאהוב בטרוף ואז אני דואגת ומחבקת חזק חזק כדי שלא יעזוב אותי (כי הרי אני לא בטוחה באהבה שלו אלי) וככול שאני מחבקת יותר חזק  אהובי הודף אותי ממנו יותר ויותר חזק וככה אנחנו בריקוד של אהבה שנאה  מידי פעם עם איזה ריב משמעותי וכשרק מוזכרת המילה "גירושים או רבנות" אני מתאבנת ומוכנה להכול. הוא רוצה לבד ואני רוצה ביחד הוא נחנק ואני חונק  וכך זה ממשיך וממשיך ושנינו נכבים. עד ליל הסדר האחרון שם יש תפנית משמעותית שם יקירי החליט שהוא נעלם לי ליום שלם בלי להגיד לאף אחד איפה הוא נמצא גם לא למשפחה הגרעינית שלו. כשהוא חוזר יש פיצוץ גדול שמסתיים בנשיקה וחיבוק והכול מתחיל להיות דבש, אבל שאני בסרט של הדבש הוא בנתיים מתכנן את העוקץ. מוכר את הדירה המשוטפת שלנו סוגר חובות מתעסק עם כספים, שלי אין מושג כי אני 100% בוטחת בבעלי היקר. חיים בסרט ואז היום, היום הזה ממש אני מקבלת הודעה מאחותו שהוא בחו"ל ואין לו שום רצון ליצור איתי קשר או לחזור אלי. אני חוזרת אחורה ליום קודם ומתחילה לשחזר  אני חייה בידיעה שהוא עבד לילה ובבוקר הוא לא זמין כי הוא הלך לישון אבל בפועל הוא היה כל הלילה בשדה התעופה ובשעה 6:15 עלה  על מטוס  בכיוון עיר האורות.  רק אחרי שהוא נחת הוא נותן אור ירוק לאחותו להודיע לי כדי שאני לא ימנע את נסיעתו ע"מ שאני לא  אסע בעקבותיו הוא לקח את הדרכון שלי איתו .  ושצף השקרים וההכפשות שהוא העביר למשפחתו כדי להצדיק את מעשיו מגיעים כאש בשדה קוצים לכל המשפחה המורחבת  בחסורת אחותו שמאוד  "אוהבת אותי" עוד משכבר הימים. אז אני כבר ב 12 שעות של סרט רע  ואני מקווה שכתיבת הבלוג יעזור לי להעביר את הימים הקרובים.
נכתב על ידי , 28/10/2011 01:55  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משפחתי וחיות אחרות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbobit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bobit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)