לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נמאס לי להיחתך מנייר. אז פתחתי בלוג.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

לעולם לא אותו הדבר.


 


"אף פעם לא תוכלי לשחות באותו הנהר.

טכנית זה פשוט לא אפשרי, המים ממשיכים לזרום, ואת הנהר ימלאו מים חדשים.

אמנם מבחינתך זהו אותו הנהר, אבל המים שבו הם אחרים.

 

אף פעם לא תוכלי לאהוב מישהו, לכעוס על מישהו, לשנוא מישהו באותה הצורה.

תמיד משהו ישתנה. 

תמיד תראי את הדברים בצורה אחרת, אפילו במעט. 

יכול להיות שהרגש בך ישתנה ויכול להיות שמשהו מבחוץ ישתנה. 

אבל לעולם לא אותו הדבר. 

 

אני רוצה לבכות. פשוט לבכות. 


 

נכתב על ידי יחי האנונימיות (; , 30/11/2011 17:07  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמרת שנשמור על קשר. אבל מה עם זה עושה לי רע?


 

אני רוצה שהוא יעלם.

אני רוצה שכל מה שהיה בינינו יעלם. אני רוצה לשכוח ממנו.

אני רוצה כל כך הרבה. 

אני יודעת שזה לא יקרה בזמן הקרוב, ושאני צריכה לסבול אותו עד סוף השנה, ואז הוא פשוט יעזוב. 

ואני לא אצטרך להיתקל בו יותר במסדרונות, ולחייך אליו חיוך מזויף, כשאני יודעת כמה כעס יש בי עליו, ועל מה שהוא עושה. 

אני לא צריכה לכעוס עליו. אני כבר אמורה לשחרר, לתת לו לחיות את החיים שלו. אבל אני לא יכולה כשהוא ממשיך להיכנס בחיים שלי. 

 

"תודה קופיפה" 

"על מה?"

"נימוס"

 

אתם לא הרגשתם את זה.

אתם לא ראיתם את כל השיחה. 

אבל לי זה כאב. 

זה- אני לא באמת רוצה לדבר איתך, ואין לי באמת על מה, אבל אני מנומס כי היית פעם חברה שלי ואמרתי שנשמור על קשר. 

נכתב על ידי יחי האנונימיות (; , 29/11/2011 18:43  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני רק רוצה להתגבר.


 


אני חושבת עליו והחיוך עולה לי בשיא הטבעיות. 


אבל אז אני עוצרת את עצמי, כי אסור לי. 


אסור לי לחשוב עליו ככה יותר כי אין בינינו כבר כלום. 


אסור לי כי אני יודעת שאני לא שלמה עם מה שאני מרגישה אליו. 


אסור לי כי הרי אני זאת שנפרדה ממנו, ואני לא יכולה להתחרט ככה. 



אני רק רוצה להתגבר כבר. 


אני רק רוצה לצאת מהשרשרת הארוכה הזאת של ההתאהבויות.


אני רוצה להיות שלמה עם עצמי בזכות מי שאני ולא בזכות מי שאני רוצה או משיגה. 


 


אני רוצה להתגבר. 


כל כך רוצה. 

נכתב על ידי יחי האנונימיות (; , 28/11/2011 22:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כיוון.


 

הוא ביקש ממני סליחה על זה שהוא השתכר.

הוא אמר שזאת הייתה רק טעות.

והוא למד את הלקח שלו.

אני יודעת שהוא לא היה צריך לבקש ממני סליחה,

אני יודעת שהוא פוגע רק בעצמו.

 

דווקא בא לי טוב הריב הזה איתו, אני חייבת להתנתק לגמרי מכל השכבה הזאת שלהם.

זה לא בשבילי.

באמת יש הבדל משמעותי בין ח' לט'.

בבצפר שלנו לפחות.

 

אני צריכה לשכוח את אביב.

וצריכה להתנתק מבן.

 

אני צריכה כיוון.

הצעות מישהו?

 



 

 

נכתב על ידי יחי האנונימיות (; , 26/11/2011 18:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הוא היה שיכור לגמרי. הוא לא ראה בעיניים.


 

יצאנו היום, הייתי עם שתי חברות שלי והכול היה טוב. 

אבל אז ראיתי אותו. 

הוא היה שיכור לגמרי. הוא לא ראה בעיניים. 

אני לא חושבת שהוא זיהה אותי בכלל. 

הוא התנדנד מצד לצד, מעד, נשען על החברים שלו..

אני לא יכולתי לראות אותו ככה. 

רציתי לבכות. 

רציתי לצעוק עליו שיפסיק, שיבין מה הוא עושה לעצמו. 

הוא עישן סיגריה, מול העיניים שלי. אני יכולה להישבע שהוא הסתכל עליי. 

הבנאדם שומר שבת, מניח תפילין, הולך לבית כנסת. 

אבל בשנייה הכול משתנה, הוא רק שתה, הוא רק עישן, הוא רק מקיא את הנשמה שלו על איזה מדרכה עכשיו. 

הוא נשבע לי שהוא לא נוגע בדברים האלה. הוא אמר שהשפעתי עליו לטובה.

אין לי שום בעלות עליו, אני כבר לא חברה שלו ובטח שלא אמא שלו. 

אבל כואב לי. 

כואב לי לראות אותו עושה את זה לעצמו. 

רציתי לעזור לו באמת שרציתי, אבל הוא הפחיד אותי. 

המחשבה שהוא שיקר לי, הוא שיקר כשהוא אמר שזה לא בשבילו, שהוא לא צריך את זה. 

פעם אחת הוא אמר לי : "את לא שותה ולא מעשנת כי אמרו לך שזה לא טוב, כי זה מה שהכניסו לך לראש". 

אבל אתה, אתה שותה ומעשן כי אמרו לך שזה טוב, אמרו לך שזה משחרר, אמרו לך שזה מגניב, שזה יהפוך אותך ליותר.

אז נחש מה? 

אתה הפכת לכלום בשבילי. 

אתה הפכת מבנאדם שאני הערצתי, מכזה שהוא מודל לחיקוי, 

אתה הפכת לבנאדם שאני נגעלת ממנו, מאחד שצריך להתרחק ממנו כמה שאפשר. 

 

אבל גם הראת לי ממה אני צריכה להישמר, הראת לי כמה שאני צריכה להיזהר, 

אני אשמור על עצמי. 

אני לא אגיע למצב כזה. 

אני לא צריכה את זה. 

 

אני באמת יותר טובה מזה. 

נכתב על ידי יחי האנונימיות (; , 26/11/2011 00:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  יחי האנונימיות (;

בת: 25

תמונה



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
3,999
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליחי האנונימיות (; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יחי האנונימיות (; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)