לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נמאס לי להיחתך מנייר. אז פתחתי בלוג.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

בוקר טיפוסי בבית משפחת..


בכל זאת אנונימי.

 

אז ככה, בוקר טיפוסי אצלנו מתחיל בשעה 6:30 ונגמר בשעה 8:20.

השעון המעורר שלי מכוון לשעה שש וחצי למרות שבפועל אני מתחילה ללמוד רק בשמונה וחצי.

כל ערב לפני שאני הולכת לישון אני עושה לעצמי מין שיחת מוטיבציה כזאת, 'את יכולה לקום בשש וחצי ולא לאחר, אני מאמינה בך!'.

אבל אני אף פעם לא האמנתי בשיחות מוטיבציה. 

הן לא באמת עובדות. 

ככה שיוצא שכמעט כל יום אני מאחרת לבית ספר. 

באמת, אתם יכולים לשאול את השומר, אני כבר מנהלת איתו שיחות נפש בבקרים. 

אבל אני לא מאשימה את עצמי. 

אם יש מישהו אחר להאשים, אז למה לא? 

אז אני מאשימה את אמא, כי כנראה העבירה לי איזשהו גן של איחורים, כי גם היא רוב הזמן לא קמה. 

ואני מאשימה את השעון המעורר, שלא עושה את העבודה שלו כמו שצריך ומעיר אותי עם שירים מרדימים. 

 

אבל יכול להיות שאני פשוט צריכה ללכת לישון בשעות נורמליות, ולא בשתיים עשרה וחצי בלילה אחרי שכתבתי איזה פוסט או שניים. 

יכול להיות? 

לא. הבעיה היא בטח לא אצלי.

 

 

נכתב על ידי יחי האנונימיות (; , 3/12/2011 10:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין צורך לקרוא בכלל.


 


אז מה קרה לי? 


לא קרה כלום. הכול בסדר. אני בסדר. כולם בסדר. רק לחשוב חיובי. 


המשפט שלמעלה הוא שקר



כולם מנסים לגרום לי לחשוב שהכול בסדר, אבל כלום לא טוב. כלום לא 'בסדר'. 


עכשיו אתם בטח חושבים, מה היא רוצה הילדה הזאת? מה כל כך לא טוב לה כבר? 


אז אני אגיד לכם מה אני רוצה. 


אני רוצה שאמא שלי תפסיק להיות חולה וחלשה.


אני רוצה שאחותי תרגע קצת, ושלא תכעס כל הזמן. 


אני רוצה שאח שלי יפסיק לחבק אותי, חיבוקים כאלה שאי אפשר ממש להשתחרר מהם. 


אני רוצה שאתה תתחיל לשים לב.


אני רוצה להתרחק מכם. אבל מצד שני אני גם כל כך רוצה להיות חלק מכם. 


אני רוצה שינוי. אני צריכה שינוי. 


אני רוצה את הקשר שהיה לי עם אבא שלי בחזרה. 


אני רוצה להפסיק להיכשל בדברים שחשבתי שאני טובה בהם. 


 


אבל הכי אני רוצה, שכולכם תפסיקו להגיד לי כמה שהכול בסדר, כשאתם לא יודעים מה אני מרגישה. 


כשאתם לא רואים את זה מנקודת המבט שלי. 


 


אז פוסט אופטימי, זה כבר לא יהיה. 


 


 


 

נכתב על ידי יחי האנונימיות (; , 1/12/2011 21:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  יחי האנונימיות (;

בת: 25

תמונה



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
3,999
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליחי האנונימיות (; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יחי האנונימיות (; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)