לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא כל כך קטנה


להתקדם תוך כדי תנועה, תוך כדי חולשה, תוך כדי בושה...

כינוי:  just__me

בת: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

מזל טוב!


סוטה!!!!! (suta)

אחותי האחת והיחידה!

אני מאוהבת בך ומשוגעת עליך!!!

את האחות הכי טובה שיכולתי לבקש...

 

(אני עדין אנצח אותך בכל ההתערבויות שלנו)

 

שיהיה מזל טוב ויום הולך שמח. הכי שמח שיש יא זקנה שלי.. =]

מי יתן ויפתח הגן שלי בע"ה ואז גם את תעבדי בפעוטון! ותעשי רייקי בלילות..

אחח..שיגיע כבר! חחחח

 

מומולדת נפלא! מלא חיוכים וצחוקים... :)

 

נכתב על ידי just__me , 20/2/2007 20:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גדול


יוווו....אתם לא מבינים!!!!

אני עומדת להיות סטודנטית מה14.10.2007!!!

ואני בכלל אמורה להשתחרר ב30.11.2007... מגניב.. =]

 

אז אני הולכת ללמוד הוראה לגיל הרך...

כן כן כן, ויהיה לי גן משלי ואני אהיה מאוווושרת! =]

נרשמתי לפסיכומטרי חוזר כדי לנסות להוציא פטור מאנגלית

הלימודים מתחילים במאי והפסיכו עצמו ביולי..

וב7.3 אני נוסעת לחודשיים להופיע בטקס יום העצמאות בהר הרצל.

 

יווו...כיף.

=]

 

נכתב על ידי just__me , 14/2/2007 19:32  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד סתם קטע


השורות הבאות מוקדשות לשירותי הנעים בצבא:

אני נהנת להיות שם. זהו. נמאס לי להכחיש את זה!!

נכון שיש לי ימים עמוסים ומגעילים ולא כיף לי, אבל בסה"כ אני נהנית.

אני משרתת עם אנשים כ"כ נהדרים.

והעבודה לא קשה מידי ואני קמה כל בוקר ולא איכפת לי שאני הולכת לשם.

 

והיום קניתי מלאאאאאאאא מדבקות של פו הדוב!! ושל בוב ספוג!!

ואין מאושרת ממני!! חבל שהייתי לי קצת עבודה ולא הספקתי להדביק אותם ממש

אבל מחר יש יום חדש!!  =]

 

אני נאלצת לקצר כי החבר בדרך...

יום נפלא..

נכתב על ידי just__me , 5/2/2007 19:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

967
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust__me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just__me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)