לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"לחלון שלך הייתי מנגן, עם גיטרה ופרחים, דמעות וגשם..."


when you come you're like the rain, making me all wet and horny

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

אין אשם


האמת לא רלוונטית יותר עבורי

עברתי דירה לעולם משלי

כל הדברים שלי כבר שם ממזמן

ועכשיו אני נפרדת ולא חוזרת לכאן.

 

מתוסכלת מהכל כבר קשה לפרט

מהכתיבה, מחוסר הכתיבה, מהעיפרון, מהעט

מתוסכלת מלשנוא בקלות כה יתרה

את עצמי ואותכם ואת החוליה החסרה

 

שונאת להיות לבד, שונאת שאת לא פה

שונאת כשאת איתה, שונאת כשאת איתו

מנסה לא לשמוע מצליחה לא להקשיב

מביטה ימינה שמאלה וחותכת ת'נתיב

 

מערבולות תופסות לי את הראש

מושכות חזק מחוץ לנוף

יד אחת שלי אוחזת רק בך

אבל מאד בקרוב אעזוב גם אותך

 

בראש מורם גאה ושיער נושר

אני שונאת את עצמי רוצה להיות אחר

אני קטנה, אני גדולה,

אני כל כך כל כך טיפשה

 

הכל נלקח ממני בכוח ומלחמות

נקרע מהידיים

נטלש לי החיוך

הסבלנות נגנבה בידי עצבים רציניים

והכי מעצבן זה שאין את מי להאשים.

נכתב על ידי , 14/10/2007 18:49  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,941
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , גאווה , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למה תודה? תתפשטי! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מה תודה? תתפשטי! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)