לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


i dont care what you .. i'll do EVRYTHING my way . i do know better then you SO SHUT THE FUCK UP

Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012


ההזנחה שלי זה .. משו

 

אלכס היתי חברה של רומן ואז ניפרדה ממנו ועכשיו היא לא מבינה למה הוא לא רוצה לדבר איתה

ואז היא עוד שואלת לצד מי אני כשאני אומרת לה שאפאחד לא רוצה להיות ידיד של האקסית שלו

אז עכשיו אנחנו לא מדברות .. שיהייה

 

המבחן במתמטיקה הלך מעולה [ 94 ]
אבל מסתבר שיש לי בתעודה 2 נכשלים ותהייה לי בעיה להתקבל לתיכון אז עכשיו

אני מממש מממש צריכה להשתפר כדי שהם כן ירצו אותי

 

מיכאל ניפרד ממני בפעם השנייה והפעם הוא עשה את זה יותר מקורי :

פשוט הפסיק לדבר איתי עד ששאלתי אותו עם ניפרדנו והוא אמר לי כן
אז שוב .. נעים להכיר , סמרטוט D:

 

הבמחן באנגלית לא עשיתי כי הייתי חולה גם במועד א' וגם במועד ב'

והמבחן במדעים ? 56 אם אני לא טועה

 

הכרתי איזה מישו דרך הסקייפ [ הוא פשוט הוסיף אותי בלי להכיר ]

וקיבלתי תמונות וראיתי אותו במצלמה והוא לא פדופיל
וחוצמזה ? כרגע אנלא צריכה יותר מזה

 

רוצה להתחיל ללמוד צרפתית

וחסר לי רק בסיסט והייה לי הרכב

 








נכתב על ידי , 1/2/2012 18:19  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





614
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לprettykitty אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על prettykitty ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)