לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Must be exhausting to lose your own game


If you wake up at a different time in a different place, could you wake as a different person?

כינוי:  זוג טיפשים

בת: 29

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

אקראי


משהו שאני ממש ממש רוצה, זה שמתישהו בחיים האלה, מישהו יקדיש לי את השיר הזה. כי הוא באמת כל כך רומנטי וכל כך כנה וכל כך מלא רגש. דבר שלא פשוט למצוא בשירי אהבה בזמן האחרון. אז פשוט, הלוואי. 

 

 

בזמן האחרון כשאני חושבת על העבר הכל נראה כאילו מתוך חלום. אני זוכרת רק חלקים מסויימים, וגם אותם לא בבהירות. כאילו ישנתי, במשך כל התקופה הזאת. מדובר פה בסך הכל על לפני שנתיים, שלוש. וזה נראה לפני שנים. כאילו כל דבר שעשיתי היה ללא מחשבה. נהניתי בטירוף והייתי לא אני לחלוטין ואני פשוט לא זוכרת כמעט כלום כי לא הקדשתי למה שאני עושה תשומת לב. נתתי לזה לחלוף על פני והערכתי את הרגע.

והיום.. גאד. אני צריכה כל כך להתאמץ בשביל להנות ממשהו. באמת לחשוב חזק על מה שאני עושה ולהגיד לעצמי "מה שאת עושה עכשיו נחשב כיף, אז תוקירי את זה ותהני". 

 

הבנתי היום שאני חברה רעה ממש, שלא מפרגנת ולא תומכת ומתנהגת באדישות מוחלטת ואז התחשק לי ממש להקיא מעצמי. ואני רוצה להיות טובה ואני רוצה להתאמץ אבל אני לא יודעת איך. או שכן? 

אני חייבת לך סליחה. אלפים ומיליונים של סליחה. תוכל אי פעם לסלוח לי? למרות שאף פעם לא כעסת?

נכתב על ידי זוג טיפשים , 11/8/2012 20:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזוג טיפשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זוג טיפשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)