לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנה של לסבית טריה


את כלכך יפה *~* גברים תמיד צדקו, אי אפשר לעמוד מול קסם של בחורה !

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

לגמרי חסר משמעות


לאנשים שאהבתי אקרא עבר..

לאנשים שאני אוהבת אקרא הווה 
ואקווה, שכך גם אקרא להם בעתיד ♥

 

הרגע המדהים הזה בו אתה באמת מאמין שכל דבר קורה מסיבה כלשהי. ואם תלמד לתאם את הציפיות שלך למתרחש, בעצם , כל מה שאתה רוצה יתגשם ♥
הפחד העמוק ביותר שלנו הוא לא שמא אנחנו חלשים מידי.
הפחד העמוק ביותר הוא שאנחנו בעלי עוצמה שמעל לכל שיעור. 
זה האור שבנו - לא האפלה שבתוכנה - שמפחיד אותנו יותר מכל.
פעם היית הגיבור שלי
בנים יקרים , 
המבטים הנעוצים שלכם בחזה שלי והבהיות שלכם מתחילים להיות כבר פאסה ... 
וכבר בניתי מחדש עץ שלם מהניירות עם המספרים שלכם שאתם מרשים לעצמכם לתת לי .
עם כל הבנים שפשוט נפנפתי אתם עדיין לא מבינים .. 
נמאס לי, אני פשוט לא בקטע ! XD

ליבו נדד לזכרונות לא רחוקים מידי. 
מלאך מרחף על פני המים,
נוגע לא נוגע, קל כנוצה.
הילה חמימה עוטפת אותו, שומרת שלא יפול.
הוא נזכר בחיוך הזה החופשי,
חסר שלשלאות ומנעולים. תמים, זך ואמיתי.
נתמלא געגוע לפרק זמן בו הרגיש לראשונה בחייו,
חיי. חיי ולא לבד ! 
כך הרגיש בנוכחותה. וריק הוא בלעדייה...
קצת חונק , מעט קוצר בנשימה.. אבל אני מחייך , אז לא נורא ?
לכל האנשים שחושבים שהם מכירים אותי, אני עדן.
הילדה שכל העולם ניסה לשבור, היא עדיין עומדת על הרגליים!
הילדה שעוד ינסו לעצור, אך היא בלתי ניתנת לכניעה . 
מצחיק אותי האלה שאומרים לי " אני לא מאמינה בהתאבדות, אבל אם הייתי את, לא הייתי שורדת " 
אז אני שורדת, ובגדול.
לכל אחד יש גבול לכאב שהוא סובל וכאן הגבול שלי !


 

 

משעשע אותי שצוחקים כשאני מדברת בשפה גבוהה..
אני ממש מצטערת שאין לי רמת משכל של דג
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
מת !

אנשים דיי לדחוף את האף שלכם לכל חור אפשרי .. 
אם לא שאלתי אותכם, סימן שהדעה שלכם לא מעניינת אותי (:
אני שלמה עם כל צעד שלי, לא מתחרטת על כלום !! D:

 

 

 

לכל בנאדם שקשה ורע לו עכשיו והוא מרגיש שנמאס לו מהכל,
תחכו.. אני יודעת שכולם כבר אמרו לכם שיהיה בסדר !!
אבל מניסיון, גם המצב שלדעתכם הכי גרוע בעולם,
יכול להשתנות לטובתכם בשבריר שנייה .. 
השינוי מתחיל בחשיבה שלכם, יהיה בסדר? יהיה בסדר !! D:
מדברת מניסיוון, אחרי חרא תקופה... ממש ממש טוב לי ♥

אנשים דיי לדחוף את האף שלכם לכל חור אפשרי .. 
אם לא שאלתי אותכם, סימן שהדעה שלכם לא מעניינת אותי (:
אני שלמה עם כל צעד שלי, לא מתחרטת על כלום !! D:

 

בתקופות האלה שהדבר היחיד שמעודד אותי , 
זה החיוך שמרוח על הפנים של האנשים שאני אוהבת , ♥
כשהצלחתי לעזור להם במה שהם היו צריכים D:
אם כרגע אני לא מצליחה לעזור לעצמי, אני אעזור להם ...
כי במוקדם או במאוחר , תקופה טובה תגיע גם אלי (:

 

מכירים את זה , 
שאתם כל-כך מפחדים לאבד משהו שכלכך יקר לכם .. 
ואתם מתנהגים כמו אדיוטים גמורים בלי שום סיבה מיוחדת ,
ומרוב בלבול אתם לא מצליחים להסביר לאותם אנשים , 
עד כמה הם באמת חשובים לכם ?! 


" תמצאי לך מקום, תקראי לו גן עדן.. זכרי שהוא רק שלך, רק שלך! "

 

" אני מרגיש חופשי, להיות אני... נקי מהעולם המזוהם הזה, וטוב לי " (:

 

" לפעמים אני חולם , הולך רחוק מידי , קרוב יותר אלייך , ♥ "

 

Me no study,
Me no care,
Me go marry
A millionaire,
If he die,
Me no cry,
Me go marry,
Another guy. 

 

" צד אל צד 
הפרחים שבך בין כל הקוצים שבי 
מנסים לגדול ביחד, מחפשים מקום שקט. "

 

מכירים את זה שממש ממש לא נוח לכם,
אבל משו עוצר אותכם.
פתאום, זה נשמע מפחיד מידי לזוז ...

 

מצפים ממך לנשום אבל לא נותנים לך אווויר !!!!

 

מסתבר שיש גם דברים טובים שלא רוצים להזכר בהם ...

 

אני נודרת שפייסבוק זה מקום מגעיל !!
אני פה 10 דקות ביום ורק כשמשעמם לי ..
טיפ לחיים י'מכורים, חיים ווירטואלים זה לא באמת חיים.
זה שיש לכם 1000 חברים בפייסבוק, לא אומר שלא מכפכפים אותכם בבית ספר (;

 

" רק תדעי שיש אחת בעולם, שאוהבת אותך.. טיפה מעל כולם "

 

לא מתחרטת על כלום ולא חוזרת לעבר,
יש עוד כלכך הרבה דברים לטעום, גם אם בחלק טעם מר..
יוותר מידי מקומות בהם עוד לא השארתי חותם !
מתקדמת הלאה לא סופרת אף אחד... 
הרי חיים רק פעם אחת (;

 

 

סליחה שנעלמת מחייך כלכך הרבה שנים,
סליחה, שהשארתי בליבך חללים ריקים !
סליחה, שלא יכולתי לחבקך כשהיית צריכה עזרה.
סליחה, שלא יכולתי למנוע ממך כל רע, סליחה !
סליחה אם לא אוכל אף פעם לתקן את הפציעה ..
אני יודעת שלא אני האשמה, חשוב לי לומר לך.. סליחה
 
" רסיסי לב שבור פזורים כמו פאזל, לב אחד צמא לדם טהור של האחת שתחבר את שבריו ותסתום את סדקיו, רק אהבתה תמלא את הלב מחדש "

 

נכתב על ידי , 13/9/2012 21:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,781
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI'm new at this אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I'm new at this ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)