לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


החיים שלי בשנה האחרונה בתיכון ולקראת הצבא... :)

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

עדכון קצר:)


ואווו.. המון זמן לא הייתי פה, אז מה חדש איתי??

*עוד שלושה ימים ישלי יומולדת 18:) 

חברות שלי ממש חמודות אני שומעת אותן מתלחששות הרבה והן כל הזמן שואלות

אותי איזו מתנה אני רוצה ליום הולדת, אבל אני לא רוצה משו מיוחד.. פשוט לחגוג איתן ושיהיה כיף!

*אני שוקלת לעשות קעקוע עם המשפט Live Laugh Love וכנפיים בצדדים

שזה בתרגום חופשי: לחיות, לצחוק, לאהוב (המוטו שלי בחיים:) השאלה היא איפה??

*הסתיים השליש הראשון השנה וקיבלנו תעודות, ממוצע 80, שלישי הבא אני מצפה ל10 נקודות יותרD:

*התחלתי ללמוד לתיאוריה, הוצאתי טופס ירוק ויש לי את המורה לנהיגה הכיייי מצחיק בעולם!

בן 51 עם נפש של בן 15! עדיין לא היה לי שיעור ראשון אבל אני מצטרפת לשיעורים של תלמידים

שלו כדי ללמוד מהטעויות שלהם, עכשיו הדבר האחרון שנשאר זה פשוט לגשת לבחינה-וויש מי לאק:)

*נרשמתי לתכנית "שליחי שנת שירות" שמי שמתקבל אליה תפקידו לייצג את ישראל בניו ג'רזי

למשך שנה כמו מן שגריר צעיר של המדינה שמעביר שעורים והדרכות בבתי ספר ומקומות שונים..

למרות שממש קשה להתקבל לתכנית הזאת, אני חושבת שאני די מתאימהD:

יש לי אנגלית טובה, אני לא מפחדת לעמוד ולדבר מול קהל, אני פתוחה עם אנשים.. אז אני

ממש מאמינה בעצמי:) אמא שלי ממש רוצה שאני אתקבל לתכנית הזאת.. ואני יודעת שאכזבתי אותה

הרבה בזמן האחרון אז זו המטרה שלי השנה!

 

טוב זה בערך מה שהולך איתי בזמן האחרון, מקווה שיהיה לי זמן לעדכן פה יותר..

המשך יום נפלא, עדי3>

 

 

נכתב על ידי , 17/12/2011 15:08  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אהבה עצמית D:


אני מהממת:) אני מסתכלת על עצמי במראה ופשוט נהנת!

אני אוהבת את הגוף הנשי שלי, העיניים הגדולות והיפות, החיוך המתוק,

הגובה(כן, אני גבוהה 1.73!)... אני לא רוצה להשמע שחצנית ומנופחת באגו כי

אני לא כזאת, אני פשוט אוהבת את עצמי:) ואני לא חושבת שיש בזה

משהו רע... המצב לא תמיד היה כזה, יש לי אחות שקטנה ממני בשנתיים- יפייפיה,

היא תמיד היתה היפה ואני הייתי החכמה. וככה גדלתי, במקום לטפח

בעצמי טיפחתי את הציונים שלי.. והיה לי טוב, כי ככה השגתי תשומת לב והערכה.

עם השנים התפתח בי הצורך של להרגיש יפה, להרגיש נאהבת, והתחלתי לעשות

הכל כדי להרגיש ככה- נרשמתי לחוגי ריקוד, לחדר כושר, שיניתי תסרוקות

בשיער, חידשתי את המלתחה אבל תמיד הרגשתי שמשהו חסר...

הייתי מרוכזת כלכך במראה החיצוני שלא עשיתי את הדבר הכי חשוב,

העבודה הפנימית. בחופש הגדול גיליתי את הספר "אתה יכול לרפא את חייך"

של לואיז היי ואני יכולה להגיד שהוא פשוט שינה לי את החיים!

אני ממליצה לכם מעומק הלב לקרוא אותו!

למדתי לאהוב את עצמי, נכון שזה לא קרה ביום... לא קמתי בוקר אחד

עם חיוך מרוח מאוזן אחת לשניה והתחלתי לרקוד מול המראה ולנשק

אותה חחחח... זה הצריך עבודה קשה ותרגולים, אבל זה שווה הכל

ומרגישים את זה! בחורים מתחילים איתי, בחורים שעד לפני שנה לא חשבתי

שיסתכלו עליי... אנשים מחייכים אליי, העולם מחייך אליי:)

פשוט הרגשה שלא נתנת לתיאור והייתי רוצה שכל אחת ואחד בעולם יחוו

אותה. פשוט תזכרו שאת החיים הספציפיים האלה(אני מאמינה בגלגול

נשמות) אתם הולכים לחיות אך ורק פעם אחת. תהנו מהיום, תהנו מהחיים,

תאהבו את עצמכם.

כל דבר גדול מתחיל בשינוי קטן, לא טוב לכם- זה סימן לשינוי.

מאחלת לכם המוווון בהצלחה! אוהבת המון, עדי 3>

נכתב על ידי , 1/12/2011 13:44  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAdida:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Adida:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)