לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדברים שביום יום לא רואים ...

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 237542399 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

סיפור אהבה טראנס-אטלנטי


מכיוון שזמן ארוך לא כתבתי כאן אני אעדכן בקטנה את הנשתנה בחיי

 

 

מאז החבר האחרון שלי היה לי עוד חבר יותר שמוק מהראשון ,בסופו של דבר סיימתי עם שיעורי הנהיגה וכעת אני חובקת ברישיון נהיגה כחצי שנה

טסתי כמו כל בן אדם אפשרי על פני ישראל לאיה נאפה

(ולא שבעתי מזה )

עדיין עובדת באותו מקום ,עדיין נמצאת עם אותן חברות

 

אבל בן -אדם שונה יותר ממה שהיה ...

 

 


 

אחרי תקופה ארוכה היה לי מין חשק פתאומי לרשום בבלוג שלי ,זה התחיל מאיך שחזרתי מבודרום ,חזרתי ביום שישי ..ומה שקרה שם זה עולם אחר .

 

זה די מדכא לגלות שאי שם במקום אחר יש מישהו שאתה מאוהב בו,אפילו אם הכרת אותו מעט זמן אתה מרגיש שאיתו זה שונה ,שיש יותר מסתם הכרות ,יש חיבור.

 

הכל החל ביום השני של הטיול ,אני וחברות שלי שלא היה רגע אחד לא מצחיק איתן הלכנו לדאנס באר בבודרום קוראים לו אקס בר .

היינו 5 חברות ישבנו של על הספות עמדנו ,קפצנו ,השתוללנו.

אני מביטה מסביב לאזור שבו השתכנו וקלטתי פנים מוכרות ,אלו היו אנשים שאיתנו במלון והם לא היו ישראלים ,לא ידעתי את שמם אבל משהו כן הרגשתי ...

רותם את לא יודעת מה נראה לי ,אמרתי לרותם ,מה נראה לך היא שאלה אותי ?

את רואה את זה שם, הבריטי אני אומרת לך בשיא הכנות ואת יודעת כמה אדם כן אני הוא לא מפסיק להסתכל עליי ותאמת נראה שהוא בקטע שלי ,

היא כמובן חשבה אחרת

אני אומרת את האמת ,אני מסתכלת עליו משווה צמידים עם ליטל חברתי לאות הדגמה שאנחנו באותו מלון ושזה נחמד לראות אנשים במלון בבר הזה.

אני מוכנה להישבע לך שלפני שבאנו לבר הוא ישב בשולחן לידנו ולא הפסיק להביט בי או שזה היה במישהי אחרת,אבל הוא בהחלט הביט רבות לכיוונו (אולי זה בגלל שנראנו מוזרות בשבילו ?)

היא כמובן אמרה לי לא יודעת אם זה באמת נכון ,אולי הוא סתם הסתכל.

טוב הבלגתי מזה משנה זה לא שיהיה פה משהו ,ואני חייבת להפסיק להזות ולחשוב דברים ,למה שבריטי כל כך חמוד ונאה יביט במישהי כמוני שמסביבי כל כך הרבה יפייפיות בלבוש מושקע ואני באתי בג'ינס,חולצה ואולסטאר הכי זרוקה שיש.

 

אחרי סשן ריקודים מעייף נחתי על הספה ודיברתי עם רותם ובר (הישראליות ).

לפתע אני מרגישה מישהו שיושב מצידי השני ,הבטתי לעבר הצד השני ואז קלטתי עיניים כחולות כמו הבריכה שלנו מביטות בי ,hello! הוא אמר

hello  גם לך

מה השם שלך הוא שאל אותי ,שירלי עניתי והוא כנראה לא הבין את הש השגורה בפי וביטא בצורה אחרת

שירלי,השם שלי זה ש-י-ר-ל-י ,שרלי הוא אומר .נו טוב כן השם שלי זה שרלי,נעים מאוד

מה השם שלך ?

קרלוס, אהה השם שלך זה קרלוס זה בכלל לא נשמע בריטי ..

לא השם שלי זה קרל ..

אה אופס אנחנו תיקו :)

את יודעת למה התיישבתי לידך ?

אממ לא למה?

כי מהרגע הראשון שבאתן לא הפסקתי להתסתכל עלייך ,היום בבריכה הסתכלתי עלייך ,גם כשביקשתן מצית להדליק את הנרגילה כשראיתי שאתן צריכות רצתי לחפש מצית כדי להביא לכן וזה רק כדי להסתכל עלייך .

וגם היום בערב לפני שהלכתן לבר ,הייתי שולחן לידכן ולא הפסקתי להסתובב ולהביט בך ?

מהה ? שאלתי בתמיהה

תסתכל סביבך על החברות שלי כל אחת יותר מהממת מהשנייה כל אחת יותר מושקעת מהשנייה ,עם שמלה ועקבים ואתה מביט דווקא בי .

את יותר שווה מכולן הוא ציין ולא הניד עפעף ,

אז אתה בא להגיד לי שאתה חושב שאני שווה ? אתה מאוד משעשע

אני באמת חושב ככה .. אוקיי עניתי עדיין לא מאמינה .

אנחנו ממשיכים לדבר ואז אני שומעת צעקות מאחורי ,זאת הייתה בר ...שירלייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תנשקי אותו כבר את לא מבינה את רוצה והוא רוצה ,רואים את זה ,חייכתי חיוך מבוייש אני והוא הסתכלנו הרבה אחד על השנמי ומין שתיקה קטנה חצצה ביננו .

לאט לאט בא חיבוקון ,ואז לאט לאט שפתיים נצמדו וחיוכים קטנים צצו להם מבעד לאותן נשיקות .

היינו יחדיו עוד עד שהחלטנו לחזור למלון .

אממ,גם אנחנו באים קרל אמר לי

אוקי אמרתי ,מנסה להתרגל למבטא הנורא לא פשוט להבנה שלו.

הלנו למונית שאספה אותנו מהמלון ,בר ליטל ודנקן נכנסו ולנו לא היה מקום.

טוב דנקן החבר הכי טוב של קרל אמר ,אני בא אתכם ברגל

הלכנו אני רותם וילמה,דניס ההולנדי שהכרנו אותו שם וקרל ברגל .

דנקן הלך עם וילמה ורותם אחת מכל צד  אוחזת בידו ואילו אני וקרל הלכנו יד ביד ומדי פעם עצרנו ונתנו אחד לשני חיבוק ונשיקה רכה על השפתיים (בעוד  דניס מביט בנו איזה מביך !! )

 

הלכנו ודיברנו ביננו ,ואז הם אמרו על דנקן רותם וויעלמה שזה נראה כמו טריטום .

את יודעת מזה טריטום שרלי ?

אממ ..לא

זה כששלושה אנשים נכנסים למיטה אחת

אהה שלישייה עניתי בעברתי ואז נזכרתי שיש לי עסק אם אנשים שלא יודעים אפילו להגיד שלום בעברית (בניגוד מוכרים הטורקים שידעו יפה יפה מזה שלום שלום ,ומה שלומך שושנה )

 

אז דניס אמר וואי זה יהיה מגניב .

וקרל ענה לו יכול להיות שיהיה לו כיף אבל לי זה לא משנה

למה שאלתי ? אתה לא היית רוצה עוד שתי בנות חמודות איתך במיטה ?

ממש לא !

למה?

כי יש לי אותך

לא התכוונתי לזה שתשכבי איתי ,התכוונתי לזה שאת זאת שמוצאת חן בעייני ואת מספיקה לי

בפרצופי ניכר סומק עז ,עד שזה גרם לי להוריד את הראש ולהרגע קצת

אתה סתם משקר אני יודעת שאילו אני הייתי בן והייתה לי את האופצייה לעשות את זה אם שתי בנות על פני בת אחת הייתי הולכת לעשות את זה

אז את טועה ,אני נקשרתי אלייך לא אליהן הן לא מעניינות אותי כמוך .

ראביש אמרתי לו והמשכתי ללכת

כשהגענו שאלנו אותם אם הם מעוניינים להצטרף אלינו לחדר ,הם אמרו שכן

הם באו והתחילו לשתות איתנו וודקה

הם שתו שוטים גדולים מדי.

אני וקרל ישבנו על המיטה שלי והתנשקנו.

באיזשהוא שלה היה נמאס לנו מהמולה בחדר שלנו אז הוא שאל אותי אם אני מעוניינת להצטרף אליו לחדר,לישון חבוקים .

 

אחרי הרהורים קצרים אמרתי שכן ,

הלכנו לבד לחדרו ,ככה יד ביד ,מותירים את כולם מאחור.

בחדר שלו הוא אמר לי שהוא שנייה חוזר כי הוא צריך לצחצח שיניים (אכלתי קבב לא נעים לי שתריחי את זה )

כשהוא הגיע לקטע שהוא היה צריך לירוק לכיור הוא ביקש ממני לזוז כי זה נורא לא מנומס מצידו לירוק לידי.

אחרי זה הוא בא ונתן לי נשיקה היה לו ריח של מנטה .

ישבנו על המיטה שלו והתחבקנו נשכבנו על המיטה וככה שנינו עם הבגדים ,חבוקים נרדמנו .

 

דפיקות עזות בדלת .

תפתחו את הדלת

זה היו דנקן ודניס .

קמתי כולי אפופה מעייפות ועייני בקושי נפקחות

באתי לפתוח את הדלת

קרל גם כן הספיק להתעורר

אוו אוו למה הדלת הייתה סגורה שאל אותנו דנקן

כי רצינו לישון ולא רצינו שמישהו יפריע לנו.

קרל ליווה אותי יחד עם דניס חזרה לחדרי .

הוא נתן לי חיבוק ונתן נשיקת לילה טוב.

 

בחדר אחותי וילמה וחברתי רותם עוד היו ערות.

את לא מתארת לעצמך מה דניס ודנקן אמרו עלייך ועל קרל שנעלמתן אמרה וילמה

כן אמרה רותם הם אמרו שאתם בטח הולכים לשכב אחד עם השני

למהההההההההה נראה להם ,צחקתי ,הבהרתי לקרל עוד מקודם שלא ינסה כלום כי זה לא יעבוד לו ויש סיבה מעולה לזה

אנחנו יודעות שאת לא בן אדם כזה ובכלל שאת לא מנוסה .

ברור שזה לא יהיה ככה אמרתי להן רק נרדמנו  מחובקים.

 

וכך תם לו היום הראשון להכרות איתו ...

 

המשך יבוא :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 21/9/2008 23:00  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,789
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירל!ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירל!ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)