לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האמת באה שלא מצפים לה



Avatarכינוי:  AngelLori

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

תוכניות חדשות שנוגעים לכם, רוצים לעזור?


הודעה ראשונה, לאחרונה התחלתי לעבוד בצוות פאנסאב, הדבר נתן לי מוטיבציה להקים אתר.

ככה שאם יש מישהו שרוצה להתחיל לפתוח איתי קבוצה נוספת, מישהו שרצה לנצל את הכישרון שלו בתרגום

או סתם בעיצוב כתוביות, וחשבתם לעצמכם פעם "אני יכול לעשות את זה טוב יותר." תיצרו איתי קשר. ^.^

או סתם אתר על אנימה, אבל כמובן לא בלוג. זה לא עובד ככה. XD

 

הודעה שנייה, מי שיודע מה זה רול-פליי, אני מתכוונת לפתוח קבוצה חדשה, ככל שיהיו יותר תמיכות להקים אותו פה,

או מישהו מציע על הודעה ראשונה לפתוח אתר לזה עם פורום לגמריי משלו, מוזמן להגיב. O:

הרעיון המרכזי הוא לחובבי הבעלי חיים.

קרבות על טרטוריה, הקמת להקה, צייד, כל הדברים האלה, בתוספת מגע קטן של קסם ודימיון. 

 

להוסיף אותי במסן: [email protected]

או בסקייפ Sam.Walker14

 

אשמח לשיתוף פעולה. קריצה

נכתב על ידי AngelLori , 17/9/2012 01:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ניאמ מכירים את זה שאתם רוצים לצאת?


אני שוקלת לפתוח קבוצת תרגום. אבל כה, זה קשה בלי אף אחד לעזור לי.

ס.ס

מתנדבים? ^_^

נכתב על ידי AngelLori , 14/9/2012 18:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAngelLori אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AngelLori ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)