לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Crazy Life


... Life is a beach, I’m just playin’ in the sand

Avatarכינוי: 

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

קצת אופטימיות, לא תזיק (;


טוב אז היי. הכנתי הפעם פוסט שיעזור לנו להיות יותר אופטימים,

לאחרונה, קראתי הרבה פוסטים של אנשים שפשוט סובלים מהחיים.

בעיה זו נובעת בעצם מזה שאנו שונאים את עצמינו,

גם חלק גדול מבעיה זו נובע מכך שאנו לא יודעים להסתכל על חצי הכוס המלאה.

 

מטאפורת החיים- הכוס החצי מלאה!

אז ככה, החלטתי בעצם קודם להראות לכם מטאפורה של החיים- הספל.

לכל אחד בעצם בחיים יש ספל חצי מלא, אין אחד שיש לו ריק ואין אחד שיש לו מלא לגמרי.

ככה נראה הספל של כל אחד:

חצי כוס/ספל/וואטאבר מלא!

כל אחד בחיים יכול להסתכל על זה ב2 צורות, צורה פסימית ואופטימית:

צורה אופטימית: הכוס שלי חצי מלאה, איזה מגניב! יש לי חצי מים לשתות. (:

צורה פסימית: הכוס שלי חצי מלאה, איזה באסה. מה אני אעשה רק עם חצי מים לשתות? ):

לכל אחת מהצורות בעצם יש אותה מטאפורה בחיים,

אלה שחיים באופטימיות בעצם מרגישים את החלק המלא והפסימיות את החלק הריק,

למרות שיש ל2 הצורות אותה מטאפורת חיים. הצורה שאתם פונים אלייה עושה לכם את החיים טובים או להפך.

תחשבו, איזו צורה בעצם נותנת לכם הרגשה טובה יותר ומראה לכם בעצם את הFUN שבחיים?

כמובן שהצורה האופטימית. איך תהנו אם תיהיו פסימים כל הזמן? קריצה

 

אבל אם קורה לי משהו רע, אני חייב להסתכל על זה בצורה פסימית- זו הצורה המתאימה למקרה.

איך לעזאזל אני מסתכל על הצד הטוב בזה?

 תמיד תזכרו שלכל דבר רע יש משהו טוב, למטבע יש שני צדדים. (:

לפני שאתם בעצם שופטים דבר מה שקרה לכם בתור משהו רע,

תעצרו רגע וחשבו- האם המצב הוא עד כדי כך רע?

האם יש משהו שהוא בעצם יכול להיות טוב?

וגם, אם בכל זאת אין משהו טוב בזה, תזכרו~

הגלגל תמיד מתהפך בשלב מסויים. פעם אתם למטה ופעם אתם למעלה.

המצב הוא לא עד כדי כך נורא רק אם אתם מסתכלים בצורה אופטימית על דברים.

יכול להיות שמה שכתבתי נשמע תמים,

אבל אם תיהיו אופטימים בהחלט תאמינו שאולי כשאתם חושבים לעצמכם:

"וואי! איזה נורא!!" "המצב שלי הוא על הפנים" ועוד מחשבות דומות,

תמיד מסתתר צד חביב ונעים שבעצם אם כמה שיותר אופטימיות, נוכל לגלות.

 

עכשיו בעצם אני אגיד דוגמאות שמחזקות את המסר שאני מעבירה לכם:

 

קיבלתי נכשל במבחן! ):

צורה אופטימית: לא נורא, למבחן הבא אני אלמד יותר ואקפיד יותר על החומר. אני אשתדל ואז רוב הסיכויים שאקבל ציון יותר טוב.

כמובן שאני גם אלמד מהטעויות שלי במבחן הזה, בלי ללמוד מהטעויות לעולם לא אצליח.

צורה פסימית: אוף! תמיד נכשל, נכשל ונכשל! מה יהיה הציון הבא? נכשל! אין מה לעשות כבר, המצב לא ניתן בכלל לשינוי.

 

חבר/ה שלי נפרד/ה ממני! ):

צורה אופטימית: אני ממש עצוב/ה, אבל בקרוב תבוא האהבה הבא, אפילו אם לא בקרוב, היא תבוא ואני אשכח הכל! יש הרבה דגים בים.

צורה פסימית: לאאאאא! למה?! זה פשוט נורא! אני לא רוצה לאהוב יותר. שונאת אהבה! איכס!

 

רבתי עם החבר/ה הכי טוב/ה שלי! ):

צורה אופטימית: אם אנחנו באמת חברים טובים, מהריב הזה נגלה כמה אנחנו מעריכים אחד את השני.

חברים תמיד רבים וחברים שלא רבים- כנראה זו לא חברות אמיתית. הריב הזה בעצם בסוף ייפטר ויותר נתקרב.

צורה פסימית: יואו איבדתי אותו/אותה! אין מה לעשות כבר. זה פשוט כלכך נורא!!!

 

רואים?! למטבע 2 צדדים. לכוס גם יש את החלק הטוב, המלא. (:

עכשיו אתם עוד יותר רואים בטח שהתגובות הפסימיות ממש מוגזמות..

 

I L♥ve Myself.

אולי זה נשמע פלצני- אבל כשאנחנו אוהבים את עצמינו, אנחנו מרגישים טוב יותר!

אנחנו יכולים להגיע להישגים הרבה יותר טובים,

אנחנו פשוט אוהבים את עצמינו! אנחנו מרגישים טוב עם עצמינו!

האהבה העצמית גם נותנת לנו המון אופטימיות,

כיצד היא נותנת המון אופטימיות? פשוט כשאנו רואים את הצד הטוב שבנו,

אנחנו אופטימים לגבי עצמינו.

 

אז רוצים לדעת איך עושים את זה?

הינה עצות כיצד לאהוב יותר את עצמך:

- תעמדו מול הראי ופשוט תגידו לעצמכם דברים טובים, לדוגמא: אני יפה! אני חכם! אני מוכשר! (אוליי זה נשמע מוזר, אבל זה עובד.)

- תכתבו רשימה של כל התכונות הטובות שיש בכם. אל תתקמצנו, בטוח יש המון!

אחרכך את הרשימה אם התכונות הטובות, תשימו במקום שתמיד תראו אותו, במקום שבולט לעין. (למשל, בקיר שבחדר.)

או שפשוט תכתבו רשימה בבלוג שלכם/פוסט שתתנו לו כבוד גדול עם כל התכונות הטובות שבכם.

- תכתבו פוסט/רשימה שיש שם לפחות 5 דברים טובים שקרו לכם היום,

או 5 דברים רעים שקרו לכם היום וליד הדברים האלה תכתבו את הצורה האופטימית שלהם.

כמובן שיש עוד המון עצות! (:

כולנו אנשים מקסימים. תאהבו את עצמכם. צאו החוצה לכבוש את העולם! ♥♥♥

 

מצב רוח רע.

" אני מתעוררת אחרי יום נוראי שעבר עליי אתמול,

אני הולכת לשירותים ונעמדת מול המראה ומגלה חצ'קונים חדשים,

אחרי כמה דקות החברה שלי מתקשרת אליי ואני מתרגזת,

אני לא סובלת שמתקשרים אליי בבוקר. אני יוצאת לבית הספר ופשוט עובר עליי עוד יום מגעיל " ...

 

אז איך בעצם לשפר את המצב רוח הזה? איך בעצם לא להרגיש ככה כל יום?

- תשתפו פנים או שאפילו תתקלחו, כשאתם רעננים אתם מרגישים טוב יותר.

אפילו גם תייפו את עצמכם, זה כיף להרגיש שאתם יפים ומתופחים.

- תשמעו שירים שאתם אוהבים, שירים שמחים, לא עצובים.

- לצאת החוצה עם חברים, זה כיף להיות בחברת חברים וזה ישפר את המצב רוח.

- תפרקו למישהו את המצב רוח שלכם, תרגישו שחרור ענקי!

- תראו סרטים שמחים או שתקראו ספר שמח.

- תבכו. באמת שבכי עוזר, אחרכך נרגעים בסופו של דבר.

 

תמיד לדעת להמשיך הלאה... (:

 לפעמים, המקרים לא נפטרים תתוך רגע. זה יכול לקחת המון המון זמן,

לא סתם המון זמן, זמן שהוא בעצם המון המון שנים.

במשך הזמן אנחנו בעצם צריכים לדעת כיצד להמשיך הלאה.

אנחנו בעצם שוכחים את מה שקרה, ובמשך הזמן כבר נדע מה לעשות והכל יפטר,

או שלפעמים בלי שנדע- הכל יפטר בעצמו, אם הזמן כמובן..(;

 

סיפור אישי.

טוב אז אני מודה, גם אני הרגשתי ככה לא מזמן,

הרגשתי שאני הבנאדם הכי עצוב בעולם, פשוט כל יום בכיתי מתחת לכרית.

בכיתי שאין לי אהבה, שיש לי הרבה חברים צבועים... ועוד.

אז פשוט הלכתי לחדר שאני מכינה בו שיעורי בית,

לקחתי דף ופשוט כתבתי: כתבתי מה אני מרגישה.

אחרכך שמתי את כל ההרגשות שלי בתוך בקבוק.

עכשיו סגרתי את ההרגשות שלי ואני לא אפתח אותן, הן לא יהיו יותר אצלי,

אז פשוט זרקתי את הבקבוק בוקר למחורת ראיתי את המסעית זבל לוקחת את הזבל,

שבזבל נמצא הבקבוק. זה פשוט העלה לי חיוך ענקי על הפנים.

עכשיו התחלתי "לחיות מחדש", זאת אומרת אני כל יום נהיית יותר אופטימית בהדרגה.

אפילו כתיבת הדברים האלה העלו לי את האופטימיות. חיבוק של הסוררת

 

טוב אז אני מקווה שכולכם למדתם משהו חשוב. סבבי

תזכרו להיות אופטימים ובעצם פשוט... לאהוב את החיים!

אני מקווה שלקחתם ממה שכתבתי חלק חשוב.

ככה אתם בעצם תדעו לחיות חיים טובים יותר... חיבוק של הסוררת

אני באמת השקעתי כאן. ההגבות שלכם כאן באמת חשובות לי,

להגיב זה לא עולה כסף!

אשמח אם תמליצו גם, ההמלצות שלכם התקבלו בברכה.

 

- ♥ - עמית חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי , 12/12/2011 20:08   בקטגוריות אופטימי, פסימיות, חיים טובים יותר  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני והעזיבון שלי ...


המילה הזאת רודפת אותי. פשוט רודפת אותי.

כל זה רק יוצא מהפה שלי.

רק העזביקון הקטן הזה. הייתה לי הזדמנות לפרוק,

הייתה לי הזדמנות לפתוח את הלב בפניי מישהו,

אבל העזביקון שלי לוקח ממני את הזכות לעשות זאת.

אוליי המישהו הזה, ששאל "מה קרה?" וניסה להתערב,

בעצם יכל להיות מישהו שיכול להיות ממש יקר ללבך,

אבל העזביקון לא קיימה את זה.

לעזביקון שלי יש מספר משמעויות-

"עזבי! את לא קשורה לזה, לא תביני" : זו משמעות אחת.

"עזבי לי את זה! זה לא שלך! זה שלייי!" : זו משמעות שנייה.

"עזוב אותי כבר. אני לא אוהבת אותך!" : זו משמעות שלישית.

ויכולות להיות עוד משמעויות רק ל"עזוב" או ל"עזבי" או לוואטאבר הזה.

אז עמית, למה את בעצם אומרת את העזיבון הזה לכל אחד?

מה קרה? אוליי העזיבון הזה סתם מיותר ויכולה להיווצר חברות אמת?

אוליי את בכלל צריכה לגרש אותו ממך ושילך ממך?

אוליי הוא לא נחוץ?

כלכך הרבה שאלות, רק על "עזבי" או "עזוב" או וואטאבר אחד קטן.


נכתב על ידי , 11/12/2011 18:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להחיים שמאחורי החיוך ... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על החיים שמאחורי החיוך ... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)