לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Ugly And Worthless


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

Reasons Why This Day Has To Be Awesome


-It's raining. Winter and rain always give me a good mood.
-My house is finished!
-I only have two calsses today - Math and Literature, because two got canseled.
-I finish school at 12:45!
-I don't have much homework to do...
-my gf's are coming over today, to see my new house. Should be fun!
נכתב על ידי פיצית. , 11/11/2012 07:16  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



The Beauty And The Beast (I'm The Beast) Damn


בימים האחרונים שמתי לב לכך שהמצב רוח שלי משתנה באופן קיצוני אם אני מרגישה יפה או לא. אין לי חוסר בטחון עצמי, ממש לא, ואני לא רוצה להיות יפה בשביל אחרים, אלא בשביל עצמי. משום מה זה מאוד חשוב לי ואם אני לא מרגישה יפה אני אצחק פחות, אחייך פחות, אהנה פחות, אהיה פחות אופטימית ובעצם ארגיש תחושה נוראית שאני מכוערת.

כך הרגשתי היום בבית הספר אולם כשחזרתי הביתה והחלפתי בגדים מיד הרגשתי יפיפיה.

למה זה חשוב לי כל כך?

נכתב על ידי פיצית. , 9/11/2012 17:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמיד הייתי קצת מזוכיסטית


סבבי
נכתב על ידי פיצית. , 6/11/2012 19:13  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  פיצית.

גיל: 24




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיצית. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיצית. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)