לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תיק עבודות לימודי עיצוב תקשורת חזותית שירי יואלי. מאיירת ומעצבת גרפית. (לחיצה על התמונות בצד הבלוג יפתח פירוט על המוצג. תוכלו גם לעבור לפי קטגוריות ולפי סדר כרונולוגי. תהנו).


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

6/2013

איך לגרום לאנשים להאמין שיש להם כסף?


 

 

וואו, כמה דברים קרו מאז הפעם האחרונה שעדכנתי את הבלוג הזה. עוד מעט מאוד זמן אני אסיים שנה שניה בלימדים. התחלתי עבודה בתחום, ויש המון לחץ בשילוב בין שני הדברים האלו.

בשבוע הבא אני צריכה להגיש פוסטר וסטיקר לשיעור פרסום ושיווק.

נתנו לנו בריף עם רקע ואנחנו היינו צריכים להשלים אותו, וזה מה שעישתי:

 

קמפיין פרסומי לבלימת סחף המחאה החברתית
רקע: ישראל 2013. המצב הכלכלי לא פשוט לרוב תושבי המדינה. גזרות כלכליות באופן, המחאה בדרך לפרוץ שוב. אולם למרות זאת, עדיין רוב תושבי המדינה חיים בסדר גמור. לרובנו יש רכב וגם סמארפון. עדיין רובנו יוצאים למסעדות, סרטים ובילוים, עדיין נוסעים לחו”ל כמעט כל שנה וקונים בקניונים ללא הפסקה.
לכן, ממשלחת ישראל החליטה לצאת בקמפיין פרסומי במטרה לבלום את הסחרף הזה ולהראות לרוב הציבור בישראל שעדיין ניתן גם בימים אלו להתנהל נכון כלכלית ולחיות ברמת חיים טובה. 

קהל היעד:
נשים.
גיל 30-65.
מצב כלכלי בינוני ומטה, המנהלות משק בית עצמאי.
מטרת הפרסום:
  • להציג את דאגת הממשלה לאזרחיה בכך שהיא מעלה מיסים.
  • להציג לאזרחים דרך לחסוך כסף ולהתנהל נכון במשק הבית, גם   כשהממשלה מעלה את המיסים.
  • חידוש הסלוגן “אל תחשוב מה הממשלה יכולה לעשות בשבילך, תחשוב מה אתה יכול לעשות בשבילה”.
  • להזכיר לאזרחים שלא חייבים המון כסף וחפצים כדי להיות מאושרים.

מסר:
הממשלה דואגת לך / כלכלה טובה בבית שלך

טון הפרסום והשראה:
קמפיין הסברתי, רציונאלי.
כיוון נוסטלגי, רטרו. להזכיר את הצניעות של ישראל בשנות ה50-60. 
התיחסות לקמפיינים מתקופת הצנע. 

* אפשרות לחלוקת חוברות הסברה והקמת אתר אינטרנט לקמפיין.

השראה:

 



 


 


שלב 2 - הסקיצה לקמפיין:


 



אני עוד לא בטוחה אם אעשה פוסטר אחד מחולק לכמה חלקים, או לקחת רק את אחד הרעיונות, או כמה פוסטרים..

המורה שלי, שהיה במצב רוח די אכזרי בשיעור האחרון, אמר שהוא חושב שהרעיון עם המים בכלל לא קשור, שהוא מתאים לקמפיין של משרד האנרגיה והמים. מה שהוא לא מבין, זה שהמים עולים הרבה כסף ולכן כדאי לחסוך בהם! לא רק מסיבות סביבתיות.


 

18.6.13 

שלב 3 - ההגשה

 


 

(ציון 93, ציון סופי 100).

 

הבוחן החיצוני טען שהציורים נראים מיושנים, אז אמרתי לו שזה מעולה, כי זו היתה ההשראה שלי. מישהו אחר אמר לי שיכול להיות שהדגש על הארט היה גדול מידי ומתפספס קופי ברור. אבל גם צילום מפוצץ יכול לעשות את אותו האפקט..

עוד משהו שהבוחן אמר אחר כך, הוא שאם כבר יש רטרו, אז אפשר להכניס שם עוד קצת "פיצוץ" של נסיונות מכירה, להכניס על חנויות מסביב לוגואים של היום אבל לעצב אותם כמו פעם, כך להכניס עוד אוירה ועוד מסר. אני תוהה אם זה לא היה יוצר בלאגן גדול מידי.

נכתב על ידי חזותית , 22/6/2013 17:53   בקטגוריות איור, סקיצות, עפרון, קונספט, קופי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חזותית ב-8/6/2013 10:54




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , ציורים ואיורים , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחזותית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חזותית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)